2 سینماگر ایرانی در جشنواره مستند کپنهاگ

2 سینماگر ایرانی در جشنواره مستند کپنهاگ

بیست و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کپنهاگ (CPH:DOX) فهرست آثار راه یافته به بخش های مختلف رقابتی این رویداد سینمایی را اعلام کرد.

به گزارش ساینس بلاگ، جشنواره فیلم مستند کپنهاگ (CPH:DOX) که بیست و یکمین دوره آن از 13 تا 24 مارس (23 اسفند تا 5 فرودین 1403) برگزار می شود، از فیلم های منتخب در هر شش بخش جوایز رونمایی کرد که شامل 66 فیلم می شود و از میان آنها 47 فیلم نخستین نمایش جهانی، 17 فیلم اولین نمایش بین المللی و دو فیلم هم نخستین نمایش اروپایی خود را در این رویداد سینمایی تجربه خواهند کرد. 

فیلم «پسر و ماه» ساخته روجا پاکاری محصول مشترک ایران و دانمارک در نخستین نمایش جهانی خود در بخش جایزه «NORDIC:DOX AWARD» و مستند «گرند می» به کارگردانی عطیه زارع ارندی، محصول مشترک ایران و بلژیک هم در بخش «NEXT:WAVE AWARD» این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته می شوند. 

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "2 سینماگر ایرانی در جشنواره مستند کپنهاگ" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "2 سینماگر ایرانی در جشنواره مستند کپنهاگ"، کلیک کنید.