صنعا: مجموع حملات آمریکا و انگلیس به یمن به 403 مورد رسید

صنعا: مجموع حملات آمریکا و انگلیس به یمن به 403 مورد رسید

سخنگوی دولت صنعا امروز-چهارشنبه- اعلام کرد: آمریکا و انگلیس دریای سرخ را نظامی کرده و ناوگان بین المللی را برای حفاظت از کشتیرانی صهیونیست ها تهدید می کنند.

به گزارش ساینس بلاگ، ضیف الله الشامی، سخنگوی دولت صنعا اظهار کرد: مجموع بمباران ها و حملات موشکی آمریکایی و انگلیسی به یمن به 403 حمله رسید که 203 حمله هوایی را شامل می شود.

سخنگوی دولت صنعا گفت: یمن ورود 99 کالا و اجناس آمریکایی و شرکت های حامی رژیم جنایتکار صهیونیست را ممنوع کرد.

به نقل از شبکه المسیره، الشامی اظهار داشت: وزارت صنعت و تجارت 354 نمایندگی را حذف، 12 شرکت و 23 شعبه شرکت ها و دفترها را تعطیل و 3227 علامت و برند تجاری آمریکایی و صهیونیستی را لغو کرد.

این سخنگو افزود: طبق اطلاعات ما امارات سعی دارد مزدورانی را جذب کند تا کشتی ها را در دریای عرب و دریای سرخ برای ایجاد تشویش علیه ما هدف قرار دهند.

در حال تکمیل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صنعا: مجموع حملات آمریکا و انگلیس به یمن به 403 مورد رسید" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صنعا: مجموع حملات آمریکا و انگلیس به یمن به 403 مورد رسید"، کلیک کنید.