کشف 19 تن غذای قاچاق حیوانات خانگی از خانه ای در جنوب تهران

کشف 19 تن غذای قاچاق حیوانات خانگی از خانه ای در جنوب تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف 19 تن دام قاچاق از ساختمانی در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ساینس بلاگ، سرهنگ مهدی افشاری در این باره گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران به تازگی گزارشی مبنی بر دپو و نگهداری مواد غذایی دام در ساختمانی در جنوب تهران دریافت کردند و این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به نتایج تحقیقات گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد که مالک ساختمان برای دام های قاچاق غذا تهیه کرده و در این ساختمان مخفی کرده است. نتایج بررسی ها در این زمینه به مراجع قضایی و قضایی نشان داده شد و مجوزهای لازم برای انجام عملیات داده شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران تصریح کرد: گروهی از پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای دستور قضایی به نشانی اعلام شده اعزام شدند و گفتند: این افراد قرار است مالک این ساختمان را دستگیر و تفتیش کنند. در انجام آن موفق شد. در عملیات مذکور 19 هزار و 5 کیلوگرم دام قاچاق که فاقد بارنامه، اسناد و مدارک قانونی و گمرکی و مجوز بود کشف و ضبط شد.

افشاری گفت: کارشناسان ارزش اقلام مکشوفه را 50 میلیارد ریال برآورد کرده اند. وی گفت: مالک ساختمان نیز دستگیر و پس از رسیدگی و تشکیل پرونده به مراجع قضایی و قضایی معرفی شد.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 19 تن غذای قاچاق حیوانات خانگی از خانه ای در جنوب تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 19 تن غذای قاچاق حیوانات خانگی از خانه ای در جنوب تهران"، کلیک کنید.