ارسال 2 ساعته داده های تصادف به بیمه مرکزی با کروکی آنلاین

ارسال 2 ساعته داده های تصادف به بیمه مرکزی با کروکی آنلاین

رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به کاروکی آنلاین گفت: زمانی که حوادثی اتفاق می افتد دو ساعت طول می کشد تا اطلاعات به بیمه مرکزی منتقل شود و هدف ما این است که همه این اقدامات را به صورت آنلاین انجام دهیم تا مردم دیگر نیازی به بیمه نداشته باشند. نباشد

به گزارش ساینس بلاگ، علی استاداشمی در نشست خبری با بیان اینکه بیمه مرکزی در خصوص دو موضوع بیمه آنلاین خودرو و بیمه رانندگان با پلیس راهنمایی و رانندگی گفت وگو کرده است، گفت: با صحبت در مورد بیمه آنلاین به ما کمک مالی کنید. برای تبلت ها و سرورها تا این امکانات در اختیار پلیس راهنمایی و رانندگی قرار گیرد البته سال گذشته پلیس راهور این طرح را به صورت آزمایشی روی تبلت بدون آنلاین شدن اجرا کرد اما از 22 آذرماه امسال بیمه و فرآیند اطلاع رسانی بین پلیس راهور به صورت آنلاین شروع به کار کرد و هم اکنون با وارد کردن مشخصات به صورت آنلاین در سامانه جمع آوری اطلاعات به بیمه مرکزی منتقل می شود.

وی افزود: در جلسه گذشته مقرر شد کارگروهی بین بیمه و پلیس راهنمایی و رانندگی تشکیل شود و هر گونه اغتشاش در یک هفته بررسی شود تا از حضور پلیس در زمان وقوع حادثه کاسته شود. اطلاعات را ثبت کنید الان وقتی تصادف می شود دو ساعت طول می کشد تا اطلاعات به بیمه مرکزی منتقل شود. البته ممکن است هنوز مشکلات اینترنت وجود داشته باشد، اما ما سخت در تلاش هستیم تا آنها را برطرف کنیم. هدف ما این است که همه این اقدامات به صورت آنلاین انجام شود تا مردم دیگر نیازی به حضور در دفتر بیمه نداشته باشند.

رییس بیمه مرکزی درباره بحث راننده محوری نیز توضیح داد: در بحث راننده محوری باید بیمه نامه بر اساس رفتار راننده تعریف شود چرا که رانندگان پرخطر بیشتر به بیمه آسیب می زنند. بنابراین سیستم خود را در بیمه مرکزی تعریف کردیم. اما باید از پلیس راهنمایی و رانندگی اطلاعات بگیریم. اعتقاد بر این است که مرکز رانندگان پس از به نتیجه رسیدن Crooky Online موضوع را پیگیری خواهد کرد که احتمالاً در پایان سال خواهد بود و می توانیم از سال آینده شروع کنیم.

استاد هاشمی توضیح داد که در کل جامعه با مشکل فناوری جدید مواجه هستیم. وی بیان کرد: امروزه فرآیندهای پیچیده ریاضی در تلفن همراه ما انجام می شود و تمام دنیا به سمت فناوری اطلاعات در حال حرکت است. البته صنعت بیمه با این موضوع کند بوده است. اکنون همه جوامع در دوران مدرن زندگی می کنند و ما دوران سنتی را پشت سر گذاشته ایم. اما در عین حال، ما باید به عنوان یک شتاب دهنده عمل کنیم.

وی در ادامه گفت: به همین دلیل آیین نامه فناوری بیمه قبلا تصویب شده است و در حال برداشتن گام موثری در ورود فناوری جدید به صنعت بیمه هستیم، استقبال می کنیم اما معتقدیم الزامات و قوانین بیمه ای باید در نظر گرفته شود. پیگیری امروز که وارد فناوری جدید می شویم، از هر نوع شرکت فناوری استقبال می کنیم.

ادامه دارد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارسال 2 ساعته داده های تصادف به بیمه مرکزی با کروکی آنلاین" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارسال 2 ساعته داده های تصادف به بیمه مرکزی با کروکی آنلاین"، کلیک کنید.