۸ مورد قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز و اعاده وضع به حال سابق در اراضی کشاورزی کرمانشاه 

۸ مورد قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز و اعاده وضع به حال سابق در اراضی کشاورزی کرمانشاه 

به گزارش خبرنگار ساینس بلاگ کرمانشاه به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی کامران کریمی در این خصوص اظهار کرد: در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها تعداد هشت مورد ساخت و سازهای غیرمجاز در تاریخ ۲۲ ساینس بلاگ ماه در روستاهای سرارود و سه چک (پشت مجموعه رخش) دهستان درودفرامان کرمانشاه و با دستور مقام محترم قضایی قلع و قمع شد. 

وی با تقدیر از زحمات همکاران امور اراضی همکاران مرکز جهاد کشاورزی دهستان درودفرامان و تمام دستگاه های متولی افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز امروز شامل دیوارکشی وقطعه بندی به متراژ  ۱۸هزار و ۴۰۰   متر مربع بود که با دستور مقام محترم قضایی تخریب شد. 

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مردم کرمانشاه هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی را می توانند از طریق تلفن ۱۳۱ اطلاع دهند تا از سود جویی ‏برخی افراد و تخریب اراضی ارزشمند کشاورزی که ضامن امنیت غذایی جامعه است جلوگیری شود.‏

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۸ مورد قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز و اعاده وضع به حال سابق در اراضی کشاورزی کرمانشاه " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۸ مورد قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز و اعاده وضع به حال سابق در اراضی کشاورزی کرمانشاه "، کلیک کنید.

نوشته های مشابه