یک اشتباه عجیب در متناسب سازی حقوق بازنشستگان

یک اشتباه عجیب در متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
ساینس بلاگ:

مهرداد بوج لاهوتی درباره تعیین نسبت حقوق بازنشستگان گفت: ماجرا از این قرار است که 50 هزار میلیارد تومان برای تامین حقوق اختصاص داده ایم 2 میلیون و 700 هزار بازنشسته هم داریم. دولت اشتباه کرد و به همه این 270 هزار نفر یک میلیون تومان داد در حالی که 40 تا 50 هزار نفر مشمول این نسبت نبودند.

این عضو شورای اسلامی ادامه داد: چرا برخی از این بازنشستگان مشمول اصلاح تناسبی نشدند؟ چون مثلا حقوق کارمند مساوی 10 میلیون تومان حقوق خودش 9 میلیون تومان است و این فرد نباید آن را می گرفت.

وی ادامه داد: دولت این اشتباه را مرتکب شد 32 هزار میلیارد تومان و مابقی 18 هزار میلیارد تومان را پرداخت کرد که اگر 400 تا 500 هزار نفر را تخفیف دهیم حدود دو میلیون و سیصد هزار می شود بنابراین دولت نباید این کار را انجام نده این نمایندگان و آقای قالیباف برای تداوم اشتباه خود گفتند; آقای پورمحمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه در صحن مجلس گفت اگر اشتباه داده شده تا پایان امسال یک میلیون تومان به همه می دهیم و باید قانون اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه قانون مشخص است اکنون ظلم شده و رئیس سازمان برنامه و بودجه نمی تواند به قوه مقننه وظایفی بدهد گفت: دولت باید قانون را اجرا کند قانون طراحی کند و اصلاحات را انجام دهد.

وی تصریح کرد: نکته دیگر در مورد نسبت بازنشستگان این است که دولت 130 هزار میلیارد تومان بدهی تامین اجتماعی را پرداخت کند و تامین اجتماعی نسبت را اجرا کند. اما دولت 500 میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است 130 هزار میلیارد تومان برای املاک ابطال و اعطای اوراق تصویب کرده ایم و دست دولت را برای پرداخت بخشی از بدهی و اجرای تامین اجتماعی باز کرده ایم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک اشتباه عجیب در متناسب سازی حقوق بازنشستگان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک اشتباه عجیب در متناسب سازی حقوق بازنشستگان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه