گرمای شدید در پاکستان؛ هزاران نفر راهی بیمارستان شدند

گرمای شدید در پاکستان؛ هزاران نفر راهی بیمارستان شدند

مقامات بهداشتی در پاکستان می گویند گرمای شدید به ویژه در مناطق جنوبی این کشور جان بسیاری از مردم را گرفته و هزاران نفر به بیمارستان ها اعزام شده اند.

به گزارش ساینس بلاگ، موج گرما به ویژه در استان سند که دمای هوا به 47 درجه رسیده و مراکز امدادی راه اندازی شده است، باعث مرگ و میرهای متعددی شده است.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، گروه‌های امداد و نجات و رسانه‌های محلی روز سه‌شنبه اعلام کردند که در سه روز گذشته دست‌کم ۲۵ نفر بر اثر گرمای شدید جان خود را از دست داده‌اند، به ویژه در شهر بندری کراچی. پاکستان جنوبی

یک بیمارستان بزرگ در کراچی، بزرگترین شهر سند، از روز یکشنبه به دلیل گرما بیش از 260 نفر را پذیرش کرده است. در روزهای اخیر، آمبولانس محلی 3 برابر بیشتر از حد معمول اجساد جمع آوری کرده است.

در کراچی نیز مردم از قطع برق خبر داده اند که به دلیل آن فن ها و کولرها در فصل گرما کار خود را متوقف کرده اند.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گرمای شدید در پاکستان؛ هزاران نفر راهی بیمارستان شدند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گرمای شدید در پاکستان؛ هزاران نفر راهی بیمارستان شدند"، کلیک کنید.