کوچکترین ماشین لباسشویی جهان/ عکس

نادیا زکالوند: «سابین ساجی» کوچکترین ماشین لباسشویی با ابعاد «۳۲.۵× ۳۳.۵× ۳۸.۶» میلی متری را که از کوچکترین حیوان خانگی دیجیتال دنیا به نام تاماگوتچی هم کوچکتر است ساخته و نام رکوردهای گینس را به دست آورده است.  

کوچکترین ماشین لباسشویی جهان/ عکس

این ماشین لباسشویی مینیاتوری برای اینکه بتواند رکوردهای گینس را به نام خود ثبت کند باید عملکرد ماشین های واقعی را داشته باشد و ساجی ثابت کرد که ماشین لباسشویی ابداعی اش چرخه کامل شستشو آبکشی و خشک کردن را به خوبی انجام می دهد.

کوچکترین ماشین لباسشویی جهان/ عکس

اندازه گیری این ماشین لباسشویی با استفاده از ترازوی دیجیتال نشان داد آن فقط ۲۴.۹ گرم وزن دارد. درواقع این ماشین از ۲ عدد بیسکوئیت اوریو فقط کمی سنگین تر است. برای استفاده از این ماشین لباسشویی باید یک ذره پودر و کمی آب به آن اضافه کرد و در آن را بست و با کمک باتری ماشین را راه انداخت.  

کوچکترین ماشین لباسشویی جهان/ عکس

سابین ساجی به خبرنگار محلی گفت «او همیشه دوست داشته است عضوی از خانواده رکورددارهای گینس باشد و به همین دلیل این ماشین لباسشویی را طراحی و تولید کرده است.  

منبع:

upi

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کوچکترین ماشین لباسشویی جهان/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کوچکترین ماشین لباسشویی جهان/ عکس"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه