کمک قرارگاه مهارت آموزی سربازان به دولت برای ایجاد اشتغال/ آموزش مهارت به 1.6 میلیون سرباز

کمک قرارگاه مهارت آموزی سربازان به دولت برای ایجاد اشتغال/ آموزش مهارت به 1.6 میلیون سرباز

معاون فرهنگی مرکز آموزش نیروهای مسلح گفت: مهارت آموزی و اشتغال جوانان یکی از دغدغه های اصلی خانواده ها و افراد جامعه کمک به جوانان است. امر عملی

به گزارش ساینس بلاگ، سردار حسین آقاموری درباره برنامه ها و اولویت های قرارگاه آموزش نظامی در راستای توسعه فرهنگ مهارت آموزی گفت: این قرارگاه از سال 1403 تاکنون برنامه های زیادی در زمینه توسعه فرهنگ مهارتی برنامه ریزی و اجرا کرده است. آموزش

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های مهم مرکز آموزش نیروهای مسلح ترویج فرهنگ مهارت آموزی در دوران خدمت و جذب سربازان جوان پس از پایان خدمت است، افزود: آموزش مهارت محوری. قرارگاه کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با همکاری سازمان های نیروهای مسلح و یک دستگاه اجرایی کشور دوره های مهارت آموزی را برای خدمت رسانی به جوانان در دوران خدمت سربازی و ایجاد فرصت های شغلی پایدار برگزار می کند. جوانان عزیز بعد از خدمت سربازی.

معاون فرهنگی مرکز آموزش فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به تدابیر و دستورات فرماندهی معظم کل قوا گفت: در هفت سال گذشته بیش از شش میلیون نفر در دوره های آموزشی شرکت کرده اند. . مهارت های عمومی و تخصصی کمک شایانی کرده و امروزه وسعت کار بعد از خدمت به این هواداران بسیار بهتر از قبل شده است.

آقامردی ادامه داد: یکی از اهداف مرکز آموزش نیروهای مسلح، توسعه فرهنگ و توسعه هر چه بیشتر آن است تا موضوع مهم مهارت آموزی در نیروهای مسلح و کشور با هندلینگ به همگان آموزش داده شود. برای استفاده از همه منابع و ظرفیت آموزش مهارتی، نیروهای مسلح و سازمان های دولتی و بخش خصوصی مرتبط باید همه پرسنل وظیفه را به پنج مهارت عمومی و مهارت های تخصصی مجهز کنند.

وی گفت: مناطق مختلف کشور ظرفیت های گسترده ای در کشاورزی، صنعت، خدمات، فرهنگی و … دارند که می توان از طریق مفهوم اکولوژی منطقه، مهارت های لازم را کسب کرد.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کمک قرارگاه مهارت آموزی سربازان به دولت برای ایجاد اشتغال/ آموزش مهارت به 1.6 میلیون سرباز" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کمک قرارگاه مهارت آموزی سربازان به دولت برای ایجاد اشتغال/ آموزش مهارت به 1.6 میلیون سرباز"، کلیک کنید.