کلاهبرداری 2 میلیاردی یک زن و 3 مرد

کلاهبرداری 2 میلیاردی یک زن و 3 مرد

ساینس بلاگ:

سردار علی ولی پور گدرزایی در این باره گفت: مرکز فوریت های پلیسی 110 بازار طلافروشان از حضور مشکوک زنی طلافروشی خبر داد که تیمی از کارآگاهان در محل کشف شدند. آنها بلافاصله در محل حاضر شدند و بدون تردید موضوع را بررسی کردند.

وی با بیان اینکه پس از حضور عوامل کارآگاهی در منطقه و پس از بررسی کارشناسان، مشخص شد گوشی های همراه ارایه شده از جمله طلا تقلبی بوده است، افزود: این زن به همراه یکی از دوستانش که مرد جوانی بود؛ به همراه یکی از دوستانش که مرد جوانی بودند، به همراه داشت. در کلانتری دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه از متهمان چندین قبض جعلی و تعدادی زنجیر طلای تقلبی با درجه خلوص پایین کشف شد، گفت: این زن و مرد عیار و خلوص طلا را تغییر داده و به عنوان طلا با عیار استاندارد فروخته اند. 14 گردنبند به شهروندان فروخته شد و دو نفر دیگر کمک گرفتند.

وی گفت: مخفیگاه دیگر متهمان این پرونده که نسبت فامیلی با یکدیگر دارند در جنوب شرق تهران شناسایی شده است.

ولی پور گدرزی در بازجویی از متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دارای سابقه پس از انتقال به ناحیه یازدهم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر سرقت دو میلیارد ریالی اعتراف کردند و درگیر شدند. در ساخت و فروش طلای تقلبی. تهران کردند

رییس پلیس آگاهی تهران با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده گفت: چهار متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی در مراحل کشف پایگاه یازدهم پلیس آگاهی هستند. متهم برای کشف سایر جرایم و شناسایی سایر شکات احتمالی جهت ادامه تعقیب کیفری به دادسرا معرفی می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کلاهبرداری 2 میلیاردی یک زن و 3 مرد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کلاهبرداری 2 میلیاردی یک زن و 3 مرد"، کلیک کنید.