کشف 240 تلفن همراه مسروقه

کشف 240 تلفن همراه مسروقه

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مالخر حرفه ای و سابقه دار تلفن همراه مسروقه در “دولت آباد” ،خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد 240 دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه کشف شد.

به گزارش ساینس بلاگ،  سرهنگ “محمد قاسم طرهانی” به تشریح این خبر پرداخت و گفت: در تحقیقات انجام شده از سارقانی که مدتی پیش در این محدوده دستگیر شده بودند ماموران تجسس کلانتری 167 این فرماندهی در اسفند ماه سال 1402 موفق شدند مشخصات مالخر تلفن های همراه که از اتباع خارجی بود را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی مسیرهای تردد متهم، سرانجام در یکم فروردین ماه امسال، مخفیگاه وی در محدوده”دولت آباد” شناسایی و پس از انجام هماهنگی های لازم با مراجع قضایی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ “طرهانی” بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه مالخر مذکور، 240 دستگاه انواع تلفن همراه هوشمند مسروقه بسته بندی شده و آماده ارسال به خارج از کشور کشف که به همراه متهم به کلانتری منتقل شده و ماموران تحقیقات تخصصی خود را برای تکمیل پرونده آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در تحقیقات انجام شده متهم به جرم خود اعتراف و به خرید غیرقانونی 240 دستگاه تلفن همراه مسروقه اعتراف و به همراه پرونده تشکیل شده به دادسرای شهرری منتقل شد.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 240 تلفن همراه مسروقه" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 240 تلفن همراه مسروقه"، کلیک کنید.