کشف 1.6 تن چوب قاچاق تاغ در شاهرود

کشف 1.6 تن چوب قاچاق تاغ در شاهرود

ساینس بلاگ/ سیمنان فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف یک تن و ششصد کیلوگرم قاچاقچی توسط ماموران حوزه چهاردهم امنیتی این شهرستان و ماموران انتظامی دستاربند خبر داد.

سرهنگ علیرضا شانی 27 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر گفت: در راستای جلوگیری از قاچاق منابع طبیعی با تلاش ماموران پلیس آگاهی ناحیه 14 روین و دستاربند مقادیری قاچاقچیان این انتقال کشف و ضبط شد. فرآیند. چوب توسط وانت نیسان که بلافاصله وارد عمل شد.

وی به شناسایی یک دستگاه خودرو نیسان توسط پلیس در یکی از خیابان های شهر اشاره کرد و افزود: ماموران منطقه 14 پلیس آگاهی در بازرسی از این خودرو 600 کیلوگرم کالای قاچاق کشف و تحویل گرفتند.

سرهنگ شانی همچنین از شناسایی و کشف یک تن الوار توسط پلیس دستربندی خبر داد و گفت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شاهرود خاطرنشان کرد: در این رابطه دو نفر دستگیر و با اقدامات لازم تحویل اداره منابع طبیعی شدند.

وی همچنین از دستگیری سارقان سیم و کابل در شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: سه سارق به شدت معتاد به تاریخ و مواد مخدر در جنوب شاهرود اقدام به سرقت سیم و کابل می کردند. این قانون زیر نظر پولیس حوزه دوازدهم امنیتی ناحیه شاهرود وضع شده است

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: یکی از شگردهای این سارقان قرار دادن سیم برق در درب خودرو بود.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 1.6 تن چوب قاچاق تاغ در شاهرود" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 1.6 تن چوب قاچاق تاغ در شاهرود"، کلیک کنید.