کشف راز معتادکُشی در کمپ ترک‌اعتیاد

کشف راز معتادکُشی در کمپ ترک‌اعتیاد

رئیس پلیس آگاهی تهران از کشف یک فقره قتل یک جوان در کمپ ترک اعتیاد خبر داد.

به گزارش آساناسردار علی ولی پور گدرزی با افشای جزئیات این خبر گفت: در تاریخ 3 فروردین ماه سال جاری کارکنان حراست بیمارستان فرخنده با فوریت های پلیسی 110 در خصوص مرگ مشکوک مرد جوانی در اورژانس این بیمارستان به اطلاع شما رساندم . با انتشار این خبر تیمی از کشفیات اداره دهم پلیس آگاهی تهران به سراغ جسد متوفی این بیمارستان رفتند و بررسی منطقه را آغاز کردند.

وی ادامه داد: این گروه جنایتکار در قبرستان بیمارستان با جسد مرد جوانی مواجه شدند که احتمالا بر اثر پرخوری و ضرب و جرح کشته شده است. در گزارش پزشک نیز آمده بود که سر و پاهای متوفی شکسته و جراحات زیادی بر بدن وی وجود دارد. همچنین تحقیقات اولیه نشان داد یک روز قبل از این جنایت والدین کودک متوفی به کمپ معتادان متجاهر رفته و پس از توافق مالی از افراد داخل کمپ خواستند فرزندشان را که معتاد است به ملارد بفرستند. جای زندگی را ترک کنید. انتقال و درمان به هدف واقع در کن.

رئیس پلیس آگاهی تهران افزود: اعضای گروه جنایتکار پس از دریافت این خبر خیلی زود پا به کمپ آزادسازی معتادان متجاهر گذاشتند و در آنجا مشاهده کردند که 40 تا 50 معتاد به صورت غیرقانونی زندانی شدند. همه این افراد می دانستند که کارکنان کمپ با آنها بدرفتاری کرده و بسیاری از معتادان را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

ولی پور گدرزی گفت: تیم تحقیق که در تحقیقات میدانی متوجه حضور دوربین های مداربسته کمپ شده بودند، تصاویر آنها را بررسی و لحظه قتل این جوان را ردیابی کردند. در بازرسی از این فیلم مشخص شد که صاحب این کمپ به همراه هشت نفر از کارگرانش بر اثر مقاومت مقتول را تا حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

وی در پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان و صحنه جرم گفت: در ادامه این کمپ غیرمجاز پلمب و افرادی که در آن تحت درمان معتادان متجاهر هستند به کمپ مجاز معرفی شدند. همچنین هشت نفر از مهاجمان به مقتول به اتهام دست داشتن در قتل عمد دستگیر شدند. این افراد که در بازجویی با مشاجره بین خود قصد تغییر پرونده را داشتند با ارائه مدارک و شواهد موجود به جرم خود اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به اعترافات متهمان ردیف اول این پرونده گفت: متهمان ردیف اول در تحقیقات اولیه به مراجع کارآگاهی اعلام کردند که روز ارتکاب جنایت با مراجعه به پلیس آگاهی تهران صحنه جنایت بوده است. کمپ ترک اعتیاد اما ناگهان با ماموران درگیر شد و چاقو کشید. عصبانی شدند و به او حمله کردند، وقتی متوجه شدند حالش بد است او را به بیمارستان منتقل کردند اما متاسفانه درمان نشد و جان باخت.

ولی پور گدرزایی تصریح کرد: متهمان پس از صدور دستور مقام قضایی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند که در ادامه زوایای پنهان این پرونده روشن شد.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف راز معتادکُشی در کمپ ترک‌اعتیاد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف راز معتادکُشی در کمپ ترک‌اعتیاد"، کلیک کنید.