کشف جسد شرور مسلح عامل شهادت 3مامور انتظامی فارس در سیرجان

کشف جسد شرور مسلح عامل شهادت 3مامور انتظامی فارس در سیرجان

به گزارش خبرگزاری ساینس بلاگ؛ سرهنگ “خواجه پور” گفت : با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی سیرجان جسد یک تن از اشرار مسلح عامل شهادت 3 نفر از ماموران انتظامی ایست بازرسی قطرویه _نیریز استان فارس که در درگیری با ماموران استان فارس به هلاکت رسیده بود شناسایی و در اقدامی جسد این شرور مسلح را کشف و با هماهنگی مراجع قضایی تحویل عوامل انتظامی استان فارس کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با بیان اینکه دو دستگاه خودرو پژو متعلق به اشرار نیز در این راستا کشف شده است خاطرنشان کرد : تحقیقات با همکاری ماموران انتظامی شهرستان های همجوار به منظور دستگیری و کشف سایر جرایم این اشرار مسلح همچنان ادامه دارد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف جسد شرور مسلح عامل شهادت 3مامور انتظامی فارس در سیرجان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف جسد شرور مسلح عامل شهادت 3مامور انتظامی فارس در سیرجان"، کلیک کنید.