کشف جسد زن میانسال تویسرکانی پس از 5 روز

کشف جسد زن میانسال تویسرکانی پس از 5 روز

ساینس بلاگ/ همدان فرمانده انتظامی شهرستان تسارکان از کشف جسد زن میانسال پس از پنج روز حضور در این شهرستان خبر داد.

رضا نوری مدیر اجرایی گفت: در پی تماس خانمی با اورژانس 110 مبنی بر فوت خواهر 51 ساله اش در آپارتمانش حوالی ظهر پنجشنبه گذشته، بلافاصله نیروهای انتظامی به این حادثه واکنش نشان دادند و برای بررسی به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: بررسی های اولیه نشان می دهد این فرد پنج روز پیش فوت کرده و دچار فساد شده و در برخی از نقاط بدنش جراحات و ترک هایی دیده شده است.

به گزارش ساینس بلاگ، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی ناحیه توسرکان، وی افزود: بنا به اظهارات همسرش که در این مدت در منزل و در کنار جسد حضور داشت، همسرش حدود پنج روز جان باخت. یک هفته پیش. و به دلیل بی سوادی و عدم توانایی استفاده از وسایل ارتباطی مانند تلفن همراه برای اطلاع پلیس از مرگ وی، سرانجام خواهر متوفی برای سرکشی وارد آپارتمان آنها شده و خواهرش از مرگ مطلع شده و به پلیس اطلاع داده است. موضوع

فرمانده انتظامی تسرکان با اشاره به حضور اعضای دستگاه های قضایی و قضایی در محل پیدا شدن جسد گفت: تحقیقات، تصویربرداری، ارسال جسد به پزشکی قانونی و سایر اقدامات لازم توسط دستگاه های محلی در حال انجام است. اما با توجه به اینکه آثار حمله مشخص نیست، اکنون این یک فرضیه است، بحث قتل مطرح نیست و ممکن است قربانی بر اثر عوارضی مانند سکته قلبی یا سکته فوت کرده باشد. بنابراین علت واقعی مرگ این زن هنوز برای پلیس مشخص نیست و جزییات بیشتر متعاقبا اعلام خواهد شد. دستگیر و تحت نظر بودند.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف جسد زن میانسال تویسرکانی پس از 5 روز" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف جسد زن میانسال تویسرکانی پس از 5 روز"، کلیک کنید.