کاهش ۱۸ درصدی سرقت در غرب استان تهران

کاهش ۱۸ درصدی سرقت در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی استان تهران گفت: سرقت ها نسبت به سال گذشته 18 درصد کاهش و کشف سرقت ها 16 درصد افزایش داشته است.

به گزارش ساینس بلاگ سردار عزیزی با تبریک هفته فرایضه به دلیل اقدامات و اقدامات نیروهای تکاور غرب استان تهران اظهار کرد: در شش ماه گذشته اقدامات خوبی در زمینه سرقت انجام داده ایم که یکی از آن ها سرقت است. نگران کننده بود این فرماندهی تاکید کرد: در سال گذشته وقوع سرقت 18 درصد کاهش و کشف سرقت 16 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: خرده فروشی مواد مخدر معتادان برخورد با گروه های قاچاق مواد مخدر از دیگر دغدغه هاست که در 6 ماهه نخست سال بیش از 4500 کیلوگرم مواد مخدر کشف و دریافت شده است.

به گفته وی دستگیری خرده فروشان 25 درصد افزایش داشته و 9 هزار و 300 معتاد دستگیر و به کمپ ها اعزام شده اند که 71 درصد افزایش داشته است.

عزیزی آمار تلفات جاده ای را نیز ارائه کرد و گفت: نسبت به سال گذشته 19 درصد کاهش تلفات داشته و از مردم خواستیم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند اما با توجه به اقدامات مثبت مردم و پلیس نسبت به سال گذشته 26 نفر جان باختند. سال گذشته با کاهش تلفات مواجه بودیم.

وی تصریح کرد: موضوع دیگر وجود شبه نظامیان غیررسمی است و غرب تهران نیز از این نظر مستثنی نیست و از ابتدای سال جاری تاکنون شهروندان غیررسمی شناسایی سازماندهی و به اردوگاه ها اعزام و بازگردانده شده اند. افغانستان. این اقدامات نسبت به سال گذشته 75 درصد افزایش داشته و برای تکمیل این پرونده به دادسرا رفته ایم و در صورت تخلف به دادگاه معرفی می شود. البته نیاز به هماهنگی کلی داریم و افراد مجاز مدارک به روز را دریافت می کنند.

عزیزی در پایان صحبت های خود در رادیو گفت: پلیس فتا نیز به طور مستمر فضای مجازی را رصد و مجرمان را مورد هدف قرار می دهد. همچنین در تشخیص 110 درصد منجر به شناسایی شد.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش ۱۸ درصدی سرقت در غرب استان تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش ۱۸ درصدی سرقت در غرب استان تهران"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه