کارگران محبوس شده معدن شازند ۱۵ متر زیر آوارند

کارگران محبوس شده معدن شازند ۱۵ متر زیر آوارند

ساینس بلاگ:

ˈحسین سجدفرˈ روز چهارشنبه افزود: محل محبوس شدن کارگران با کمک سگ های زنده یاب، فلزیاب و امواج تلفن همراه کارگران ردیابی و علامت گذاری شد.

وی با بیان اینکه دو جبهه برای جستجوی کارگران مشخص شده است، ادامه داد: جبهه اول مسیر ریزش کوه است که باید حفاظت شود و جبهه دیگر پایین کوه است که باید از آن محافظت شود. باز شد و زباله ها حذف شدند. از اون جاها

فرمانده گروه مهندسی رزمی 42 قدیر نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: با توجه به آوار زیاد در نقطه تعیین شده که توسط امواج متحرک و فلزیاب نشان داده شد، انتظار می‌رود که به محل برسیم. سه روز آینده. .

سرلشکر سجافر افزود: 40 نفر از گروه مهندسان رزمی با تمام تجهیزات لازم در منطقه مستقر شده و تمام تلاش خود را برای جست و جوی کارگران مفقود آغاز کرده اند.

روز یکشنبه یکشنبه در منطقه پنج جاده اراک-تور چهار کارگر بر اثر ریزش معدن شازند گرفتار شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کارگران محبوس شده معدن شازند ۱۵ متر زیر آوارند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کارگران محبوس شده معدن شازند ۱۵ متر زیر آوارند"، کلیک کنید.