چگونه گذرنامه زیارتی برای اربعین بگیریم؟

چگونه گذرنامه زیارتی برای اربعین بگیریم؟

ساینس بلاگ:

غلامحسین ضرم کار، رئیس اداره گذرنامه پلیس آگاهی تهران گفت: کسانی که می خواهند گذرنامه بین المللی بگیرند با پلیس تماس گرفته و برای دریافت گذرنامه + 10 اقدام کنند.

وی درباره اخذ گذرنامه در سه حوزه مختلف برای مردان زیر 18 سال، 18 تا 50 سال به بالا بیان کرد: برای افراد ذکور زیر 18 سال اجازه حج و حج الزامی است. گذرنامه 18 تا 50 ساله باید در خدمت باشد، مشمولیت آنها باید انتخاب و تعیین تکلیف شود تا بدون واریز وثیقه و فقط در سامانه مرجع جذب ثبت نام کرده باشند و سربازان غایب دارای مجوز باشند

مدیر زراعت در خصوص زنان متاهل و مجرد گفت: برای زنان زیر 18 سال اجازه ولی قانونی و برای زنان متاهل در صورتی که قبلاً از همسر خود اجازه گرفته باشند، لازم است یک بار، یک بار کافی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چگونه گذرنامه زیارتی برای اربعین بگیریم؟" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چگونه گذرنامه زیارتی برای اربعین بگیریم؟"، کلیک کنید.