چرخ‌گوشت دست کودک ۱۸ ماهه اراکی را قطع کرد

چرخ‌گوشت دست کودک ۱۸ ماهه اراکی را قطع کرد

ساینس بلاگ:

مجتبی خارقی دوشنبه شب افزود: عصر امروز (دوشنبه) با اعلام مرکز اورژانس بیمارستان ولیسر اراک مبنی بر گیرکردن دست کودک 18 ماهه در حصیر گوشتی، بلافاصله فرماندهی به بیمارستان اعزام شد. ایستگاه شماره یک تیم نجات به محل.

وی گفت: پس از بررسی وضعیت دست کودک، دست کودک را قطع کرد و پس از حضور در اتاق عمل بیمارستان ولیعهد، او را مرخص کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اراک ادامه داد: متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده در این حادثه دست راست این کودک به شدت آسیب دیده و قطع شد.

خرقی از والدین خواست وسایل خطرناک مانند چرخ گوشت، سبزی خردکن، اتو و چاقو را دور از دسترس کودکان قرار دهند و سعی کنند از استفاده از آنها در حضور کودکان خودداری کنند زیرا تجربه نشان داده است که گاهی اوقات کودکان از روی کنجکاوی از آنها استفاده می کنند به طور ناگهانی و ناگهانی حرکت زندگی و سلامت آنها را به خطر می اندازد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چرخ‌گوشت دست کودک ۱۸ ماهه اراکی را قطع کرد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چرخ‌گوشت دست کودک ۱۸ ماهه اراکی را قطع کرد"، کلیک کنید.