چاله ای در هند مرده ای را به زندگی بازگرداند

یک مرد 80 ساله هندی که با آمبولانس به سمت خانه ابدی خود می رفت، پس از سقوط چرخ خودرو به چاله نسبتا بزرگی، زنده برگشت و علایم حیاتی نشان داد.

سوراخی در هند جسد را زنده کرد

ساینس بلاگ:

نوه این مرد که همراه با جسد پدربزرگش در آمبولانس ایستاده بود، پس از افتادن در سوراخ خودرو، مشاهده کرد که دستش در حال حرکت است، به همین دلیل از راننده آمبولانس خواست تا در اسرع وقت او را به نزدیک ترین بیمارستان منتقل کند. پزشکان اعلام کردند. آنجاست، این مرد زنده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی NDTV هند، اگرچه پزشکان زنده بودن مرد مورد بحث را تایید کرده اند، اما می گویند وضعیت او خوب نیست، اما خانواده او آن را یک معجزه الهی می دانند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چاله ای در هند مرده ای را به زندگی بازگرداند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چاله ای در هند مرده ای را به زندگی بازگرداند"، کلیک کنید.