پیام امیر قلعه نویی برای صعود ایران به فینال آسیا

به گزارش خبرگزاری ساینس بلاگ؛ صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال جام ملت های 2024 فوتسال آسیا باعث شد تا امیر قلعه نویی پیامی را برای آنها منتشر کند که به شرح زیر است:

به گزارش ساینس بلاگ، قلعه نویی که از روی یک متن صحبت های خود را قرایت می کرد رو به دوربین گفت: «به نظرم شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی دارید.نسل تازه ای با درایت سرمربی بادانش در حال شکل گیری است. قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی برای افتخارات بیشتر و جهانی است. آرزو دارم و اطمینان می دهم با همین گام های استوارتان با جام به وطن بر می گردید.»

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام امیر قلعه نویی برای صعود ایران به فینال آسیا" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام امیر قلعه نویی برای صعود ایران به فینال آسیا"، کلیک کنید.