پلیس 2 موبایل قاپ سابقه دار را زمین گیر کرد

پلیس 2 موبایل قاپ سابقه دار را زمین گیر کرد

فرمان حوزه ششم امنیتی شهر کابل از دستگیری 2 سارق سیار در پیوند به بیش از 20 مورد سرقت خبر داد.

به گزارش ساینس بلاگ، رسول بهرامی در خصوص جزییات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت گوشی تلفن همراه در حوزه 169 پلیس آگاهی و کسب خبر، رسیدگی به موضوع در دستور کار مسیولان قرار گرفت. این کلانتری و با انجام اقدامات اطلاعاتی دو گوشی تلفن همراه مسروقه را شناسایی کردند

وی افزود: این دو نفر در یک عملیات پلیسی با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. همچنین یکی از متهمانی که در بازرسی بدنی دو گوشی تلفن همراه مسروقه کشف و ضبط کرده بود تحت بازجویی قرار دارد که در این بازجویی به 20 فقره سرقت اعتراف کرد.

رییس ششم پلیس تهران گفت: دو متهم دستگیر شده 39 و 40 ساله و دارای سابقه زندان هستند گفت: تاکنون 50 نفر شناسایی شده اند.

وی از ثبت پرونده دو سارق دستگیر شده خبر داد و گفت: متهمان برای ادامه رسیدگی به جرم به مراجع قضایی معرفی شدند.

بهرامی با اشاره به این موضوع به مردم توصیه کرد هنگام صحبت با تلفن همراه در خیابان ها و مکان های شلوغ از دستان خود استفاده کنند و در هنگام استفاده از تلفن همراه در اماکن عمومی تا حد امکان مراقب باشند . تلفن های همراه را کاهش دهید.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پلیس 2 موبایل قاپ سابقه دار را زمین گیر کرد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پلیس 2 موبایل قاپ سابقه دار را زمین گیر کرد"، کلیک کنید.