پلمب کشتارگاه دام بندر ماهشهر با دستور قضایی

پلمب کشتارگاه دام بندر ماهشهر با دستور قضایی

ساینس بلاگ:

مهدی محمدی علت تعطیلی این کشتارگاه را عدم توجه به هشدارهای قبلی در خصوص رعایت ضوابط و شرایط بهداشتی برای حفظ سلامت مصرف کنندگان عنوان کرد و گفت: برای اصلاح این کشتارگاه اقدامات لازم انجام شود. کمبود زیرساخت ها برای حفظ عملیات

به گزارش خبرگزاري ايسنا، وي با اعلام اين خبر گفت: اقدامات لازم براي تامين گوشت مورد نياز بندر محشر از شهرستان‌هاي اطراف انجام شده است و نظارت بر سلامت و بهداشت مردم است خط قرمز این دادسرا و برای حفظ سلامت مردم و شهروندان با متخلفانی که سلامت و امنیت مردم را با اعمال یا کوتاهی‌های خطرناک تهدید می‌کنند، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پلمب کشتارگاه دام بندر ماهشهر با دستور قضایی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پلمب کشتارگاه دام بندر ماهشهر با دستور قضایی"، کلیک کنید.