پسر مسلح بعد از قتل راننده تاکسی اینترنتی پدرش را هم کشت

پسر مسلح بعد از قتل راننده تاکسی اینترنتی پدرش را هم کشت

ساینس بلاگ:

چهارشنبه 19 مرداد ساعت 2 بعدازظهر عقربه ها مشخص شد، صدای شلیک گلوله های پی در پی از یک ساختمان مسکونی سه طبقه در محله بهارستان سکوت محله بهارستان را شکست و به زودی 110 با شماره اورژانس پلیس تماس گرفته شد.

ماجرای این مرگ مشکوک از رادیو کارآگاهان شعبه دهم بازپرسی دادسرای عمومی تهران پخش شد و به زودی قاضی شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی محمدجواد شفیع نیز خبر این مشکوک را منتشر کرد. مرگ. تیم تحقیقات جنایی در محل حاضر شدند و تحقیقات مقدماتی را آغاز کردند.

109 خودروی پلیس بیهار، ریاست تحقیقات جنایی، پرسنل تیم شناسایی، آمبولانس پزشکی قانونی و خودروی ویژه تحقیقات انتحاری در محل حضور داشتند. جمعیت زیادی هم دور حلقه زرد امنیتی جمع شده بودند و به دنبال اخبار جدیدی از این جنایت هولناک بودند.

زمانی که تیم جنایی هنگام بازجویی در طبقه سوم ساختمان وارد خانه شدند با جسد مرد میانسالی مواجه شدند که به ضرب گلوله کشته شده بود. بررسی های اولیه همچنین نشان می دهد متوفی که مامور حراست یکی از دانشگاه های تهران بوده، قربانی جنایت پسر 20 ساله اش شده و خواهر متهم که در خانه نبوده از قتل هولناک خبر داده است. . به پلیس

رانندگان تاکسی در اتوبان تهران – کرج کشته شدند

مدتی نگذشته بود که خواهر متهم هدف تحقیقات قرار گرفت و گفت: برادر و پدرم مشکلات زیادی با هم داشتند. به خانه یکی از اقوام رفتیم، اما پدرم در خانه ماند. در طول مهمانی، برادرم عکس هایی از دست های خون آلود و اسلحه کمری کلت برای من فرستاد و گفت که پدر ما را کشته است. خیلی ترسیده بودم و به پلیس خبر دادم. باید گفت چند روز پیش برادرم با دستان خون آلود از این جنایت به خانه آمد و مدعی شد در جاده تهران – کرج یک نفر را کشته است! او تهدید کرد که اگر این موضوع را به کسی بگوییم کمربند در دستش خواهد بود.

به این ترتیب مشخص شد روز جمعه 13 مرداد ماه در حوالی ایستگاه عوارضی اتوبان تهران – کرج جسد فردی ناشناس توسط پلیس کلانتری 181 کشف شد. فرضیه این دو قتل توسط پسری 20 ساله مشخص شد.

دستگیری متهم در تهران پارس

پس از دریافت این اطلاعات مهم، کارآگاهان با استفاده از روش‌های نوین کشف جرم و جنایت، متوجه شدند پسر جوانی که پس از کشتن پدرش به شمال کشور رفته بود، در راه است کافی. برای دستگیری متهم

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از کشف محل دقیق متهم و کسب مجوزهای لازم قضایی از تحقیقات جنایی، روز پنجشنبه 20 مرداد ماه در فاصله یک مایلی وی، فشنگ کلاشینکف، راهی پارس تهران شدند و مقداری سلاح سبک نیز کشف شد.

متهم که دارای مشکلات روحی و روانی است، به دلیل قتل پدرش به دلیل اختلافات شخصی در منزل شخصی در محله بهارستان و قتل یک راننده تاکسی اینترنتی به دلیل عدم پرداخت اجاره بها، در تحقیقات مقدماتی قرار دارد. و از قربانیان اتوبان کرج – تهران بد گفت.

با متهم صحبت کنید

آیا شما معتاد هستید؟

– نه، من هم سیگار نمی کشم.

با پدرت مخالفت کردی؟

– بله، پدرم را از خانه بیرون آورد و مادر و خواهرش را جلوی چشمان من کتک زد.

اسلحه را از کجا آوردی؟

– چند سال پیش از فردی در منطقه اندشاه به قیمت 7 میلیون تومان خریدم.

چطور پدرت را کشت؟

– شب حادثه اعضای خانواده به مهمانی می رفتند اما پدرم در خانه تنها بود. به همین دلیل مخفیانه وارد خانه شدم و در یک لحظه پدرم را در اتاقی کشتم و سپس او را با چاقو زدم.

بعد از جنایت چه کردی؟

– به خانه عموی مادرم در شمال کشور رفتم اما او مرا متقاعد کرد که به تهران برگردم و تسلیم پلیس شوم. وقتی به پایتخت برگشتم تعجب کردم.

چرا عکس صحنه جنایت را برای خواهرت فرستادی؟

– می خواستم همه بدانند که من پدرم را کشتم.

از قتل راننده تاکسی اینترنتی در اتوبان کرج – تهران بگویید؟

چند روز قبل از کشته شدن پدرم با تاکسی اینترنتی از میدانی در شرق تهران به خانه دوستم در اندیشه کرج رفتم. در اتوبان کرج – تهران جلوی ایستگاه عوارضی بودیم.

بعدش چی شد؟

کنترلم را از دست دادم و او با کلت من 7 گلوله شلیک کرد.

با بدن چیکار کردی؟

جسد را از ماشین فارس بیرون انداختم و ماشین را دزدیدم.

الان ماشین مقتول کجاست؟

– بعد از اینکه ماشین مقتول را دزدیدم، او را به چهارراه امام حسین رساندم.

بعد از کشتن راننده تاکسی اینترنتی چه کردید؟

– دستام خون شده بود واسه همین رفتم خونه. ابتدا اعضای خانواده ام فکر می کردند که من با کسی دعوا کرده ام، اما ماجرا را برایشان تعریف کردم و تهدید کردم که اگر به کسی بگویند، آنها را خواهم کشت.

به دستور قاضی محمد جواد شفیع؛ متهم برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم آگاهی تهران قرار گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پسر مسلح بعد از قتل راننده تاکسی اینترنتی پدرش را هم کشت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پسر مسلح بعد از قتل راننده تاکسی اینترنتی پدرش را هم کشت"، کلیک کنید.