پرسپولیسی حاضر در یورو چه نمره‌ای گرفت؟

پرسپولیسی حاضر در یورو چه نمره‌ای گرفت؟

به گزارش خبرگزاری ساینس بلاگ؛ تیم‌های ملی فوتبال گرجستان و جمهوری چک در گروه F جام ملت‌های اروپا یورو ۲۰۲۴ روز گذشته شنبه ۲ تیر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به نقل از ساینس بلاگ «گئورگی گولسیانی» مدافع پرسپولیسی تیم فوتبال گرجستان در دقیقه ۸۲ و به جای «ویرکولیا» وارد زمین شد و در همان ابتدای کار نیز از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

سایت «belive» به بررسی عملکرد بازیکنان تیم ملی گرجستان در بازی با جمهوری چک پرداخته و به گئورگی گولسیانی امتیاز ۱/‌‬ ۶ از ۱۰ را داده است. این برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران است که یک بازیکن با عضویت در باشگاه ایرانی در رقابت‌های یورو بازی می‌کند.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرسپولیسی حاضر در یورو چه نمره‌ای گرفت؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرسپولیسی حاضر در یورو چه نمره‌ای گرفت؟"، کلیک کنید.