وزیر کشور:‌ فرد منتخب مردم، رئیس‌جمهور همه است

وزیر کشور:‌ فرد منتخب مردم، رئیس‌جمهور همه است

وزیر کشور گفت: ساینس بلاگ تایید مردم و ولی فقیه بر عملکرد فرجه در تامین امنیت انتخابات امسال نشان از مسئولیت و اقتدار فراجه در همه عرصه ها دارد.

به گزارش ساینس بلاگ، احمد واحدی در نشست پلیس امام علی (ع) که در مرکز فراه برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های پلیس برای برگزاری انتخابات آرام در کشور گفت: امسال شاهد برگزاری چندین انتخابات بوده ایم. در تمامی این دوره ها مسئولیت اصلی نیروی انتظامی بود و بحمدالله تمامی این ماموریت ها در امنیت کامل و ارزشمند انجام می شد که مورد قدردانی مقام معظم رهبری و حضور مردم و ماموران نیروی انتظامی قرار گرفت. مراکز رای گیری خود امنیت ایجاد می کنند.

وزیر کشور گفت: تاکنون گزارش ها حاکی از آن است که انتخابات با نظم و امنیت کامل برگزار شده است. امیدواریم تا پایان رای گیری و شمارش آرا و اعلام رئیس جمهور منتخب شاهد همین نظم و امنیت در سراسر کشور باشیم.

وی در ادامه به لزوم حمایت همه جانبه از رئیس جمهور منتخب اشاره کرد و افزود: منتخب مردم رئیس جمهور همه است و باید در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی و در چارچوب قانون باشد. عمل کنید سیاست های رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه باید در این راه کمک کنند تا انشاالله شاهد پیشرفت و توسعه کشور در همه زمینه ها باشیم.

واحدی افزود: در دوران شهید رئیسی حاکمیت جمهوری اسلامی در مجامع جهانی آشکار شد. امیدواریم این روند در دولت بعدی ادامه پیدا کند و مهم نیست که چه کسی در رأس امور قرار دارد و در کدام رویه سیاسی قرار دارد، بلکه باید با توجه به حرکت مترقی کشور و پس از آن از حساسیت ها دوری کرد. برای پایان انتخابات و پیشرفت کشور باید همه رقابت ها به دوستی تبدیل شود و همه به فکر مسائل کشور باشند.

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت در کشور بین دکتر مسعود بزکیان و دکتر سعید جلیلی آغاز شده است.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر کشور:‌ فرد منتخب مردم، رئیس‌جمهور همه است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر کشور:‌ فرد منتخب مردم، رئیس‌جمهور همه است"، کلیک کنید.