هوای تهران همچنان در وضعیت نارنجی

ساینس بلاگ:

هوای امروز تهران برای گروه های حساس ناسالم است.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای امروز چهارشنبه 4 بهمن 1402 در بسیاری از مناطق پایتخت در شرایط «ناسالم برای گروه های حساس» و معلق است. میانگین غلظت ذرات کمتر از حد مجاز است. 2.5 میکرون که دیروز منبع اصلی آلودگی تهران بود، حالا عدد 114 را نشان می دهد.

بر اساس شاخص کیفیت هوا (AQI)، زمانی که شاخص عددی عددی بین 101 تا 150 را نشان می دهد، کیفیت هوا در شرایط «ناسالم برای گروه های حساس» قرار دارد.

هوای تهران همچنان نارنجی است

بر اساس نمودار رنگ شرکت کنترل کیفیت هوا، ایستگاه های سبز نشان دهنده شرایط “تمیز”، زرد شرایط “قابل قبول”، نارنجی “ناسالم برای گروه های حساس”، قرمز “شرایط ناسالم” و بنفش نشان دهنده شرایط “بسیار ناسالم” هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هوای تهران همچنان در وضعیت نارنجی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هوای تهران همچنان در وضعیت نارنجی"، کلیک کنید.