هشدار مدیریت بحران به ساکنان شمال‌شرق تهران

هشدار مدیریت بحران به ساکنان شمال‌شرق تهران

رئیس سازمان مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات شمالی و شمال شهرستان فیروزکوه هشدار داد و از ساکنان این مناطق خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند. فردا و همچنین در امتداد سواحل رودخانه ها و کانال ها.

به گزارش ساینس بلاگ، حمید یزدی ساینس بلاگ با اشاره به اخطار زرد سازمان هواشناسی مبنی بر ناپایداری اقلیمی و فعالیت سامانه بارشی، گفت: خواهیم داشت این سامانه را در عمل شاهد باشیم. سه شنبه 9 مرداد تا فردا چهارشنبه 10 مرداد در مناطق مستعد بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید ناگهانی به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب پیش بینی می شود.

وی در ادامه گفت: بارش باران و اختلال موقت در تردد به ویژه در مناطق کوهستانی و احتمال وقوع سیلاب و جاری شدن آب از جمله اثرات این مخاطرات است. از این رو به مردم و ساکنان این مناطق توصیه می شود از پیاده روی در مناطق کوهستانی و بالا رفتن از کوه های مرتفع خودداری کنند و به کمبود زباله در حاشیه و سدهای رودخانه ها و مسیل ها بپرهیزند. .

یزدی ساینس بلاگ از پیش بینی هواشناسی بلافاصله در نیمه جنوبی این استان وزش باد شدید و بسیار شدید همراه با گرد و غبار و کیفیت پایین (هوا) خبر داد و گفت: خسارت به محصولات کشاورزی احتمال سقوط اجسام از ارتفاع و خسارت وارد می شود. در مکان های مرتفع مانند برج ها و دکل ها سازه های موقتی مانند تابلو و بیلبورد و تجهیزات وجود دارد و خطر ریشه کن شدن درختان و درختچه های قدیمی وجود دارد و به شهروندان توصیه می شود از نزدیک شدن به زنبورها و ساختمان های نیمه ساخته و ضعیف خودداری کنند.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار مدیریت بحران به ساکنان شمال‌شرق تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار مدیریت بحران به ساکنان شمال‌شرق تهران"، کلیک کنید.