نقد و بررسی گیم بال OSMO MOBILE

توپ بازی OSMO MOBILE

توپ بازی OSMO MOBILE : اگر به فکر بهبود کیفیت ویدیوهای خود در حین عکاسی هستید، حتماً به خرید یک توپ بازی فکر کنید. برای ساخت فیلم های با کیفیت نیازی به استفاده از دوربین های فیلمبرداری حرفه ای ندارید. تمامی گوشی های نسل جدید از کیفیت دوربین خوبی برخوردار هستند. پس بهتر است به فکر بهبود سایر عواملی باشید که در کیفیت ویدیوی نهایی شما دخیل هستند.

به عنوان مثال، نرمی و روان بودن حرکت ویدیویی که تولید می کنید یک ویژگی بسیار مهم برای افزایش کیفیت ویدیو است. حتما متوجه شده اید که هنگام فیلمبرداری دستانتان می لرزد. علاوه بر این، اگر در حال عکاسی هستید، علاوه بر دست دادن، لرزش شدید خود تلفن همراه هنگام راه رفتن یا دویدن نیز ممکن است در ویدیو شما را آزار دهد.

حتی فیلمبرداران حرفه ای با دوربین های حرفه ای و گران قیمت نیز با همین مشکل روبرو هستند. زیرا ضد لرزش تعبیه شده در دوربین های فیلمبرداری نمی تواند تمامی لرزش های احتمالی به خصوص لرزش های حین حرکت را از بین ببرد. برای حل این مشکل بهترین راه حل استفاده از توپ بازی است. گیم بال یک وسیله جانبی برای دوربین های مختلف – حرفه ای، معمولی، دوربین تلفن همراه است که وظیفه اصلی آن ثابت نگه داشتن دوربین و از بین بردن لرزش های کوچک و بزرگ است. به همین دلیل به توپ های بازی تثبیت کننده یا لرزشگیر نیز می گویند.

توپ بازی OSMO MOBILE

از آنجایی که تولید محتوای ویدیویی با گوشی موبایل در بین کاربران به خصوص در شبکه های اجتماعی رواج زیادی پیدا کرده است، توپ های بازی موبایلی نیز در میان انواع توپ های بازی طرفداران زیادی دارد. در این مقاله به یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین برندهای گیم بال موبایل یعنی گیم بال OSMO ساخت DJI می پردازیم.

توپ بازی OSMO MOBILE یک توپ بازی یا ضربه گیر حرفه ای برای گوشی های موبایل با عرض 58.6 تا 84.8 میلی متر است که امروزه برای بسیاری از گوشی های موبایل مناسب است. توپ بازی OSMO دارای یک باتری 980 میلی آمپری است که می تواند حدود 5 ساعت شارژ نگه دارد.

کابل شارژ USB این دستگاه به همراه کیف مخصوص آن به فروش می رسد. شما می توانید این توپ بازی موبایل را از طریق بلوتوث و اپلیکیشن مخصوص توپ بازی OSMO MOBILE به نام DJI Mimo به موبایل خود متصل کنید. این برنامه به صورت رایگان در پلی استور اندروید و اپ استور برای آیفون در دسترس است.

توانایی گرفتن و ثبت تصاویر تایم لپس با OSMO Gameball آن را به محصولی کاربردی تر تبدیل کرده است. ویدیوهای خلاقانه خود را مانند یک حرفه ای با ترکیب استفاده از برنامه با ویژگی های شگفت انگیز OSMO Gameball ایجاد کنید.

علاوه بر این، با استفاده از برنامه OSMO MOBILE Gameball، می توانید مستقیماً و به صورت زنده به کانال شخصی YouTube یا Weibo خود متصل شوید و ویدیو را به صورت زنده پخش کنید. لرزش گیر این توپ بازی به قدری قوی است که می توانید در حین دویدن بدون هیچ گونه لرزش آزاردهنده و با حرکات روان و روان به راحتی از هر زاویه ای فیلم بگیرید.

توپ بازی OSMO MOBILE

اهرم های متعددی برای قرار دادن موبایل در محفظه گیم بال OSMO وجود دارد تا بتوانید گوشی موبایل خود را به بهترین شکل قرار دهید. در سری جدید توپ های بازی OSMO MOBILE با نام توپ بازی OSMO MOBILE 3 این اهرم ها وجود ندارد و می توانید به صورت دستی گوشی موبایل خود را داخل قاب قرار دهید تا تعادل آن برقرار شود تا زمانی که توپ بازی را بیرون می آورید. از دسته، بله آن را نگه دارید، پایه نگهدارنده تلفن همراه و خود تلفن همراه صاف و رو به جلو قرار دارد.

با دکمه های داخلی توپ بازی OSMO همه چیز را کنترل کنید. می‌توانید با آن عکس بگیرید، شروع به ضبط ویدیو کنید یا گوشی را با گزینه‌های سرعت بالا یا پایین در جهت‌های مختلف بچرخانید بدون اینکه نیازی به مداخله با دست و دستکاری نگهدارنده تلفن همراه باشد. یک دکمه جداگانه در پشت توپ بازی OSMO MOBILE وجود دارد که با فشار دادن آن می توانید نگهدارنده را در جای خود قفل کنید.

در حالت عادی، پایه پشتیبانی مطابق با حرکت شما حرکت می کند و خط دید دوربین را در یک جهت مستقیم نگه می دارد. چه در حال راه رفتن یا دویدن هستید، دوربین را بالا یا پایین نگه دارید. اگر همان دکمه مخصوص پشت توپ بازی را دو بار فشار دهید، تنظیمات زاویه نگهدارنده را دوباره تنظیم می کند و اگر این دکمه ها را سه بار فشار دهید، دوربین گوشی به حالت سلفی می رود.

یکی از قابلیت های مفید و جالب توپ بازی OSMO سنسور Active Tracking است. این ویژگی به شما کمک می کند تا روی سوژه متحرک تمرکز کنید و حرکت آن را بدون نیاز به مداخله دست مشاهده کنید.

توپ بازی OSMO MOBILE

در نتیجه شی انتخاب شده به هیچ وجه از کادر خارج نمی شود و بنابراین زمانی که می خواهید از خود عکس بگیرید دیگر نیازی به فرد دوم برای کنترل توپ بازی نخواهید داشت. روش استفاده از آن این است که کادر انتخاب را در اطراف تم مورد نظر موبایل بکشید. توپ بازی OSMO این جسم را در قاب به صورت یک جسم متحرک می بیند و وقتی جسم در هر جهتی حرکت می کند، پایه توپ بازی OSMO MOBILE به سمت آن می چرخد ​​تا بتواند جسم را به خوبی ثبت کند و به آرامی آن را ردیابی کند.

بنابراین اگر به دنبال خرید توپ بازی برای گوشی موبایل خود هستید، توپ بازی OSMO به دلیل ویژگی های فراوان، یک توپ بازی مناسب با قیمت پایین نسبت به سایر توپ های بازی است.

برای اطلاعات بیشتر یا خرید توپ بازی OSMO MOBILE می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گیم بال OSMO MOBILE" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گیم بال OSMO MOBILE"، کلیک کنید.