نقد و بررسی کارت حافظه میکرو اس دی سن دیسک 128 گیگ

امروز در فروشگاه های اینترنتی کارت حافظه microSD 128 گیگابایتی SanDisk را معرفی و بررسی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی کارت حافظه microSD 128 گیگابایتی SanDisk

کارت حافظه MicroSD 128 گیگابایتی SanDisk برای دوربین‌ها و دستگاه‌هایی تولید شده است که قادر به ضبط ویدیوی Full HD، 3D و 4K هستند و همچنین قادر به فیلم‌برداری با فرمت RAW و متوالی خواهند بود. این کارت حافظه به طور کامل با گذرگاه UHS-I مطابقت دارد و از کلاس سرعت V30 پشتیبانی می کند، بنابراین کمترین سرعت نوشتن این کارت حافظه 30 مگابایت بر ثانیه است.

اگر دستگاه شما از استاندارد V30 پشتیبانی نمی کند، استاندارد U3 نیز در آن تعبیه شده است. این استاندارد از کمترین سرعت 30 مگابایت بر ثانیه نیز پشتیبانی خواهد کرد. سرعت خواندن این کارت حافظه به 170 مگابایت بر ثانیه خواهد رسید و حداکثر سرعت نوشتن این کارت 90 مگابایت بر ثانیه است. این کارت حافظه همچنین دارای یک قفل داخلی برای محافظت از نوشتن است تا از پاک شدن یکباره فایل های روی کارت حافظه جلوگیری کند.

با این حال، کارت حافظه microSD 128 گیگابایتی SanDisk برای دوربین هایی مناسب است که استانداردهای UHS-I، V30 و U3 را دارند، شما می توانید از آن در دستگاه هایی که از این استاندارد پشتیبانی نمی کنند استفاده کنید. از کارت حافظه استفاده کنید. البته به یاد داشته باشید که در این حالت سرعت کارت حافظه با کلاس سرعت دستگاه شما برابری می کند. به عنوان مثال، کمترین سرعت نوشتن کلاس U1 10 مگابایت بر ثانیه است.

ویژگی های مهم کارت حافظه Sandisk SD 128 GB 170 MB/S عبارتند از:

فرمت SDXC

سرعت خواندن: 170 مگابایت بر ثانیه

حداکثر سرعت نوشتن: 170 مگابایت بر ثانیه

حداقل سرعت نوشتن: 90 مگابایت بر ثانیه

ظرفیت: 128 گیگابایت

کارت حافظه microSD 128 گیگابایتی SanDisk دارای یک سوئیچ داخلی است که از فایل های شما در حین عملیات ضبط محافظت می کند و اجازه نمی دهد دوربین متوقف شود یا سایر عناصر مزاحم به فایل های شما آسیب نرسانند. این سوئیچ از حذف یک‌باره فایل‌های شما، فایل‌های شما را به پایین‌ترین حالت ممکن می‌رساند و به اطمینان از امنیت کامل داده‌های روی کارت حافظه کمک می‌کند. این مدل برای مدل های داخلی است که از استانداردهای U3، V30 و UHS-I پشتیبانی می کنند.

حتی اگر از آن در مدل هایی استفاده کنید که هیچ یک از این استانداردها را پشتیبانی نمی کنند، می توانید کمترین سرعت نوشتن 10 مگابایت بر ثانیه یا کلاس 10 را از این کارت حافظه انتظار داشته باشید. کمترین سرعت نوشتن در استانداردهای دیگر تعریف شده برای چنین مدل هایی، یعنی. U1 نیز همین مقدار را خواهد داشت.

جهت خرید حضوری کارت حافظه microSD 128 گیگابایتی SanDisk با نمایندگی مرکزی کانن در تهران تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کارت حافظه میکرو اس دی سن دیسک 128 گیگ" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کارت حافظه میکرو اس دی سن دیسک 128 گیگ"، کلیک کنید.