نقد و بررسی میکروفون بویا BY-BM3030

میکروفون Boya BY-BM3030 یک میکروفون خازنی سبک و جمع و جور است که برای ارائه کیفیت صدای بهتر برای ویدیوهای YouTube مصاحبه ها وبلاگ ها و سایر برنامه های ویدیویی با دوربین های DSLR و بدون آینه طراحی شده است.

این میکروفون از پلاستیک ABS ساخته شده و دارای ضربه گیر داخلی برای جذب لرزش های ایجاد کننده صدا می باشد. شوک مستقیماً به پایه کفش دوربین شما متصل می شود و همچنین دارای یک نخ 1/4-20 در پایین برای سه پایه ها و سایر گزینه های نصب است. دو باتری قلمی میکروفون را تا 30 ساعت تغذیه می کند.

خرید میکروفون بویا BY-BM3030

میکروفون Boya BY-BM3030 دارای یک الگوی قطبی فوق کاردیوید است که ضبط صدا را محکم در جلوی میکروفون متمرکز می کند و نویز پس زمینه به میزان قابل توجهی نسبت به میکروفون دوربین همه جهته کمتر است. میکروفون دارای سه تنظیم افزایش (10- 0 و +20 دسی بل) است بنابراین می توانید سطح مناسب را برای مدل دوربین خود بدون بارگذاری بیش از حد ورودی یا ارسال سیگنال خیلی ضعیف یا صدای خش خش زیاد به دوربین تنظیم کنید. همچنین می توانید کانال صحیح را با صدای کمتر 10 دسی بل به عنوان ایمنی ضبط کنید – اگر سطح در کلیپ های اصلی باشد.

یک فیلتر بالاگذر با دو تنظیم فرکانس به شما امکان می دهد فرکانس های پایین ناخواسته را از واحدهای تهویه مطبوع و سایر اختلالات فرکانس پایین فیلتر کنید. برعکس گزینه افزایش فرکانس بالا شامل +5 دسی بل صدا برای جبران فرکانس های بالاتر از دست رفته هنگام عکاسی در بیرون با شیشه جلوی مو شده است. همچنین شامل یک شیشه جلو فوم برای ضبط در داخل خانه است. میکروفون Boya BY-BM3030 دارای یک کابل 3.5 میلی متری TRS است که برای اتصال به دوربین ها دوربین های فیلمبرداری و ضبط صدا وصل شده است.

خرید میکروفون بویا BY-BM3030

ساخته شده از پلاستیک ABS
Shockmount لرزش ها را جذب می کند و به کفش دوربین متصل می شود دارای نخ 1/4-20 است.
با دو باتری قلمی تا 30 ساعت کار می کند
الگوی پیکاپ سوپرکاردیوید به میزان قابل توجهی نویز پس زمینه را کاهش می دهد
کنترل بهره با سه تنظیمات به شما امکان می دهد سطح مناسبی را برای دوربین تنظیم کنید
یک فیلتر بالاگذر با دو تنظیم فرکانس نویز کم پایان را کاهش می دهد
گزینه افزایش پیشرفته +5 دسی بل آسیب را هنگام استفاده از شیشه جلو جبران می کند
شامل جلوپنجره فوم و شیشه جلو چرمی

برای خرید حضوری میکروفون بویا BY-BM3030 به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون بویا BY-BM3030" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون بویا BY-BM3030"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه