نقد و بررسی میکروفون بویا مدل BY-HM100

میکروفون بویا مدل BY-HM100 یک میکروفون مناسب برای پخش صدا برای به حداکثر رساندن وضوح آن است. می توان از آن در چندین محیط استفاده کرد – برای ضبط گفتار برای مصاحبه و همچنین در اتاق های جلسه سخنرانی ها و برنامه های ارائه.

خرید میکروفون بویا مدل BY-HM100

دارای یک الگوی جهت 360 درجه برای مصاحبه های خیابانی سریع یک کپسول پویا – بنابراین به باتری یا فانتوم نیاز ندارید – و پاسخ فرکانسی 70 هرتز تا 15 کیلوهرتز. سر مش یکپارچه شفافیت را به حداکثر می رساند صدای شعله ور و باد را کاهش می دهد.

علاوه بر این میکروفون بویا مدل BY-HM100 با بدنه آلیاژ آلومینیوم مقاوم ساخته شده است که با روکش مشکی مات پوشانده شده است. مجهز به جک استاندارد 3 پین XLR M و یک کیف حمل است.

خرید میکروفون بویا مدل BY-HM100

ایده آل برای ENG و مصاحبه
کپسول با میکروفون پویا
کیفیت صدای طبیعی
کپسول ایزوله صدای کنترل را کاهش می دهد
بدون نیاز به برق – بدون باتری یا برق فانتزی مورد نیاز است
مدل پیکاپ جهانی 360 درجه
پاسخ فرکانس متناسب با گفتار
بدنه آلیاژ آلومینیوم بادوام
نویز کم برای صدای واضح
شامل کیف حمل

خرید میکروفون بویا مدل BY-HM100

برای خرید حضوری این محصول به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون بویا مدل BY-HM100" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون بویا مدل BY-HM100"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه