نقد و بررسی میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M2D Dual

امروز در فروشگاه های اینترنتی قصد معرفی و بررسی میکروفون یقه دوگانه BOYA BY-M2D را داریم. پس با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی میکروفون دو یقه BOYA BY-M2D

میکروفون یقه دوگانه BOYA BY-M2D یک سیستم میکروفون دوگانه است که به شما امکان می دهد دو شرکت کننده را برای مصاحبه های روی دوربین که مستقیماً روی دستگاه های iOS سازگار ضبط شده اند ضبط کنید.

هر دو غلاف به یک کابل لایتنینگ متصل می شوند و فاصله کافی برای قرار دادن استعدادها در مقابل دوربین دارند. به سادگی میکروفون ها را به کابل ارائه شده وصل کنید و کابل را به دستگاه iOS سازگار خود وصل کنید.

خود میکروفون ها همه جهته هستند و در زمان قرار دادن به استعدادها آزادی عمل می دهند. همراه با یک کیف حمل دو شیشه جلو فوم دو گیره کاپوت و یک کابل آداپتور لایتنینگ. هنگامی که به آن نیاز دارید کابل از میکروفون جدا می شود و یک آداپتور 3.5 میلی متری TRS به Lightning برای دستگاه های سازگار مورد علاقه شما باقی می ماند.

کابل 19.7 اینچی فضای کافی را برای دو نفر برای نصب دوربین فراهم می کند. شیشه های فوم همراه این خودرو تضمین می کنند که شما و مصاحبه گرتان از مواد منفجره استفاده نمی کنید. این پکیج شامل شیشه جلو فوم براکت های فیرینگ و کیف حمل می باشد. این میکروفون های خازنی الگوریتمی الگوی قطبی همه جانبه ای را ارائه می دهند که صدا را از اطراف میکروفون می گیرد و حتی اگر مقداری از کپسول فاصله بگیرید سطوح بالاتری از ثبات را به شما می دهد. میکروفون فرکانس نمونه برداری 44.1/48 کیلوهرتز را در 16 یا 24 بیت دریافت می کند که کیفیت بالایی در نظر گرفته می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M2D Dual" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M2D Dual"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه