نقد و بررسی میکروفن یقه ای بویا مدل BY-DM10 UC

معرفی میکروفون یقه ای بویا BY-DM10 UC

میکروفون Boya BY-DM10 UC Lavalier یک میکروفون داخلی لاوالیر با رابط صوتی دیجیتال ارائه می کند که به شما یک میکروفون بدون سیگنال رایگان برای دستگاه ها یا رایانه های اندرویدی ارائه می کند.

خرید میکروفون یقه ای بویا BY-DM10 UC

میکروفون Lavalier Boya BY-DM10 UC دارای جک هدفون 3.5 میلی متری با کنترل صدا است که به شما امکان نظارت بر میدان را می دهد. ضبط گفتار واضح و قابل فهم در حال حرکت را آسان می کند چه برای VLOG پادکست پست های اینستاگرام/توئیتر/فیس بوک/تیک تاک یا روزنامه نگاری موبایلی.

میکروفون یقه ای Boya BY-DM10 دارای یک کابل 20 اینچی است که به مبدل صوتی دیجیتال متصل می شود که دارای جک هدفون و کنترل صدا نیز می باشد. سپس فقط از کابل USB Type-C برای اتصال به تلفن Android یا سایر دستگاه های سازگار خود استفاده کنید یا از کابل USB Type-A برای اتصال به رایانه استفاده کنید.

میکروفون گیره دار لاوالیر به راحتی به لباس شما متصل می شود و به شما این امکان را می دهد که میکروفون را نزدیکتر از میکروفون دوربین به دهان خود قرار دهید و در نتیجه کیفیت ضبط های خود را افزایش دهید.

این میکروفون دارای یک الگوی قطبی همه جهته است که تضمین می کند صدای شما حتی زمانی که سر خود را حرکت می دهید پایدار می ماند. رابط دیجیتال دقیقاً صدا را با وضوح 24 بیت/96 کیلوهرتز ضبط می کند و صدایی را ارائه می دهد که حضور طبیعی صدای شما را حفظ می کند.

میکروفون یقه بویا مدل BY-DM10 UC

علاوه بر دو کابل USB BY-DM10 UC دارای گیره میکروفون شیشه جلو و کیف حمل است.

ضبط موبایل با دستگاه های اندروید یا رایانه
میکروفون بوم قابل حمل به راحتی از طریق کابل USB Type-C به تلفن اندرویدی شما یا سایر دستگاه های سازگار متصل می شود تا صدای ضبط شده یا صوتی/تصویری با کیفیت بالا را در حال حرکت ایجاد کند.
همچنین یک کابل USB Type-A برای استفاده از میکروفون با کامپیوتر وجود دارد.

برای روزنامه نگاری تلفن همراه پست های اینستاگرام / TikTok / فیس بوک / توییتر ویدیوهای YouTube VLOG پادکست و موارد دیگر استفاده کنید.
مبدل داخلی A/D برای صدای دیجیتال واضح و قابل فهم با وضوح حداکثر 24 بیت/96 کیلوهرتز
جک هدفون 3.5 میلی متری با کنترل صدا برای نظارت بر موقعیت
به راحتی روی پیراهن شما چسبانده می شود
الگوی قطبی همه جانبه صدای شما را حتی اگر سر خود را حرکت دهید یکسان نگه می دارد
بدون نیاز به باتری
شامل گیره میکروفون و شیشه جلو
شامل کیف حمل

برای خرید حضوری میکروفون بویا BY-DM10 UC Lavalier با فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفن یقه ای بویا مدل BY-DM10 UC" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفن یقه ای بویا مدل BY-DM10 UC"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه