نقد و بررسی میکروفن کامیکا Comica CVM-VM10-K4

میکروفون Comica CVM-VM10-K4

نگهدارنده تلفن همراه Comica CVM-VM10-K4 + کیت میکروفون طراحی شده برای خبرنگاران موبایل و غیره تولیدکنندگان فیلم ها تفنگ های زنده و زنده تفنگ میکروفون کامیکا با براکت تلفن و بازوی لوازم جانبی برای نصب یا ترکیب نور LED بی سیم گیرنده را می سازد.

این راه حل مقرون به صرفه به شما امکان می دهد ویدیو دکمه ها تلفن های هوشمند لپ تاپ خود بسازید که برای بهبود کیفیت ویدیوهای یوتیوب پخش زنده مصاحبه های فیس بوک هنگام عکسبرداری در خانه یا هنگام مسافرت بسیار راحت است.

شما می توانید به سرعت براکت جهانی را تنظیم کنید تلفن هایی که عرض آنها از 2 تا 3.7 اینچ است. برای نگه داشتن میکروفون روی گوشی پایه کفش در بالای گیره قرار می گیرد.

با یک دستمال نرم تمام فلزی دسته ها به راحتی کار می کنند. برای نگهداری و نصب آسان براکت تلفن دخمه پرپیچ و خم. اگر از لوازم جانبی دوم استفاده می کنید می توانید اهرم واقع بین دسته و براکت را پیچ کنید. برای راحتی بیشتر یک نخ 1/4 اینچی دیگر در پایین دسته برای نصب سه پایه و یک نخ 1/4 اینچی دیگر در بالای پایه برای نصب لوازم جانبی وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفن کامیکا Comica CVM-VM10-K4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفن کامیکا Comica CVM-VM10-K4"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه