نقد و بررسی میکروفن شات گان بویا BY-BM3031

امروز در فروشگاه های اینترنتی قصد معرفی و بررسی میکروفون بویا BY-BM3031 را داریم. پس با ما همراه باشید

معرفی و بررسی میکروفون شاتگان بویا BY-BM3031

Boya BY-BM3031 یک میکروفون شاتگانی است که دارای یک سوئیچ افزایش سه سطحی است. این مدل دارای فیلتر High Pass یا High Pass و همچنین پنل کاهش صدا می باشد که باعث می شود صدای حاصل از کیفیت بالایی برخوردار باشد. همچنین این بدنه خروجی 3.5 میلی متری روی بدنه دارد که قابلیت اتصال هدفون به آن را فراهم می کند.

این میکروفون با انواع دوربین های DSLR دوربین های بدون آینه دوربین های فیلمبرداری و ضبط صدا سازگار بوده و قابلیت ضبط صدایی با کیفیت شفاف و شفاف را دارد.

Boya BY-BM3031 با دو باتری قلمی تغذیه می شود و می تواند تا 120 ساعت دوام بیاورد. پایه به کار رفته در آن نیز قادر است اثرات ارتعاشات را برای صدای ضبط شده با کیفیت بهتر خنثی کند. این محصول همچنین دارای یک برف پاک کن برای جلوگیری از تداخل میکروفون با صدای ضبط شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفن شات گان بویا BY-BM3031" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفن شات گان بویا BY-BM3031"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه