نقد و بررسی میکروفن شات گان بویا BY-BM3011

میکروفون شاتگان بویا BY-BM3011

میکروفون شاتگان Boya BY-BM3011 یک میکروفون خازنی سبک و جمع و جور است که برای ارائه کیفیت صدای بهتر برای وبلاگ ها شورت های یوتیوب ویدیوهای فیس بوک و سایر محتوای ویدیویی ایجاد شده با گوشی های هوشمند و دوربین های DSLR بدون آینه طراحی شده است.

خرید میکروفون شکاری بویا BY-BM3011

میکروفون Boya BY-BM3011 با یک باتری قلمی تا 72 ساعت تغذیه می شود. الگوی قطبی کاردیوید آن صدای جلوی میکروفون را می گیرد و صدای پس زمینه کمتری را نسبت به میکروفون همه جانبه داخلی دوربین یا تلفن دریافت می کند.

میکروفون بویا BY-BM3011 از جنس پلاستیک ABS ساخته شده و دارای ضربه گیر یکپارچه برای جذب لرزش های ایجاد کننده صدا می باشد. شوک مستقیماً به پایه کفش داغ دوربین شما متصل می شود و دارای یک نخ 1/4-20 در پایین است تا سه پایه ها و سایر گزینه های نصب را در خود جای دهد.

خرید میکروفون شکاری بویا BY-BM3011

دارای شیشه جلوی خزدار برای کاهش صدای باد در داخل و خارج. همچنین یک کابل 3.5 میلی متری TRS تا 3.5 میلی متری TRS برای دوربین ها دوربین های فیلم برداری و ضبط کننده های صوتی به همراه یک کابل 3.5 میلی متری TRS به TRRS برای گوشی های هوشمند تبلت ها و سایر دستگاه ها وجود دارد.

برای خرید حضوری به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفن شات گان بویا BY-BM3011" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفن شات گان بویا BY-BM3011"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه