نقد و بررسی میکروفن شاتگان بویا BOYA BY-M1000

امروز در فروشگاه های اینترنتی قصد معرفی و بررسی میکروفون شاتگان BOYA BY-M1000 را داریم. پس با ما همراه باشید

معرفی و بررسی میکروفون شاتگان BOYA BY-M1000

میکروفون شاتگان BOYA BY-M1000 یک میکروفون خازنی با دیافراگم بزرگ 34 میلی متر است. بدنه تمام فلزی این میکروفون بر روی یک طرح قطبی با دو حالت قابل انتخاب نصب شده است.

کاربران این میکروفون می توانند از آن برای ضبط صدای با کیفیت در برنامه های حرفه ای استفاده کنند و صدایی با کیفیت برای برنامه های مختلف ارائه دهند.

از جمله کاربردهای این میکروفون می توان به پادکست آواز فیلمبرداری ضبط صدا در فضای باز و ضبط صدای استودیویی اشاره کرد. این میکروفون با توجه به ویژگی هایش ارزش خرید دارد و احتمالاً می توانید از آن به طرق مختلف استفاده کنید.

ویژگی اصلی میکروفون شاتگان BOYA BY-M1000 نیاز به صرف هزینه اضافی برای پروژه های مختلف را از بین می برد. این میکروفون سیگنال های صوتی را در باندهای مختلف تولید می کند و پاسخ فرکانسی در محدوده 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز تعریف شده است.

این میکروفون دارای برق فانتوم 24 ولتی است و البته کاربران می توانند آن را روی ولتاژ استاندارد 48 ولت تنظیم کنند. یک کانکتور استاندارد XLR نیز گنجانده شده است که برای چنین عملکردی مفید است.

BOYA BY-M1000 یک میکروفون خازنی با کیفیت بالا است و شما آن را به صورت زنده مشاهده خواهید کرد. دیافراگم نیز برای اکثر پروژه ها مناسب است و نویز بسیار کمی در محدوده فرکانس وسیع دیده می شود.

شما می توانید از این محصول در مدل های قطبی اندروید یونیورسال و دو جهته استفاده کنید. در این میکروفون از فیلترهای Pop و Shockmount استفاده شده است و می توانید آن ها را با سوئیچ کنترل کنید.

یک پلاگین XLR سه پین ​​با خروجی متعادل استفاده می شود و برد در محدوده 0 تا منفی 10 دسی بل کار می کند.

BOYA BY-M1000 جزء اصلی بسیاری از پروژه های شما است و به ویژه در استودیوهای آواز و پادکست خانگی مفید خواهد بود. اتصالات دو طرفه 3/8 و 5/8 به شما این امکان را می دهد که میکروفون را روی سه پایه نصب کنید و به صورت اختیاری از کفشک اتصال استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفن شاتگان بویا BOYA BY-M1000" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفن شاتگان بویا BOYA BY-M1000"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه