نقد و بررسی میکروفن شاتگان بویا مدل MM1 Plus

میکروفون شکاری بویا مدل MM1 Plus

در مقایسه با میکروفن شاتگان استاندارد BOYA MM1 Plus میکروفن شاتگان فوق فشرده BOYA BY-MM1+ هدایت واضح تر پاسخ فرکانس طولانی تر حساسیت بالاتر و نسبت سیگنال به نویز را برای بهبود کیفیت صدا چه در دوربین یا خارج از آن ارائه می کند. . شما عکس می گیرید یک دستگاه تلفن همراه ارائه می دهد.
وبلاگ نویسان خبرنگاران تلفن همراه و فیلمبرداران تفنگدار در تمام سطوح تجربه از عملکرد ساده میکروفون بهره خواهند برد. نیازی به تنظیمات باتری یا پیکربندی نیست.

میکروفون Boya MM1 Plus شامل دو کابل صوتی 3.5 میلی متری – یکی TRRS و یک TRRS به TRS – برای اتصال راحت به دوربین های DSLR دوربین های بدون آینه دوربین های فیلم برداری گوشی های هوشمند تبلت ها یا ضبط کننده های صوتی قابل حمل و همچنین یک پورت اختصاصی میلی متری هدفون است. هنگامی که خروجی اصلی به دستگاه ضبط شما متصل است به راحتی سیگنال صوتی را کنترل کنید.
پایه میرایی قابل جابجایی Rycote مستقیماً به پایه دوربین شما متصل می شود و نویز و لرزش دوربین را کاهش می دهد. برای به حداقل رساندن صدای باد هنگام عکاسی در فضای باز کاپوت چرمی را روی BY-MM1+ بکشید.

خرید میکروفون MM1 Plus در مقابل میکروفون شاتگان BY-MM1

در مقایسه با BY-MM1 BY-MM1+ دارای جهت دهی واضح تر (supracardioid در مقابل کاردیوئید) پاسخ فرکانسی گسترده تر (20Hz تا 18kHz در مقابل 35Hz تا 18kHz) حساسیت بالاتر (-36dB در مقابل -42dB) و سیگنال به بهبود یافته است. -نسبت نویز (78 دسی بل در مقابل 76 دسی بل).

وزن فوق العاده سبک و فوق العاده سبک

بادوام و جمع و جور بدنه فلزی BY-MM1+ تنها 3.9 اینچ طول و تنها 2.1 اونس وزن دارد. این باعث می شود آن را به همراهی بی صدا برای تجهیزات تیراندازی شما تبدیل کنید.

خروجی اصلی و هدفون

میکروفون Boya MM1 Plus دارای دو درگاه خروجی 3.5 میلی متری است – یک خروجی اصلی TRRS برای اتصال به دستگاه ضبط شما و یک خروجی هدفون TRS برای نظارت راحت بر سیگنال دریافتی یا پخش از برنامه های سازگار.

شامل دو کابل

به همراه میکروفون دو کابل 3.5 میلی متری قابل جدا شدن وجود دارد. یکی یک کابل TRRS است که برای اتصال راحت به تلفن هوشمند یا تبلت طراحی شده است دیگری کابل TRRS به TRS برای اتصال به دوربین DSLR یا ضبط کننده صوتی قابل حمل است.

حجم هدف

میکروفون Boya MM1 Plus از یک کپسول کندانسور الکتریکی با الگوی قطبی فوق قلبی استفاده می کند که هدایت رو به جلو را افزایش می دهد و در عین حال صدای ورودی را از هر دو طرف کاهش می دهد.

بدون نیاز به باتری

از آنجایی که میکروفون از یک دوشاخه از طریق ضبط تغذیه می شود نیازی به باتری یا برق فانتوم ندارد.

لوازم جانبی عرضه شده

پایه شوک قابل جابجایی Rycote Lyre مستقیماً به پایه دوربین متصل می شود و به طور مؤثری از انتقال به میکروفون جلوگیری می کند. شیشه جلویی که با مو پوشانده شده است برای به حداقل رساندن صدای ناخواسته باد در شاخه های بیرونی ایده آل است.

برای خرید حضوری میکروفون شاتگان بویا MM1 Plus با فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفن شاتگان بویا مدل MM1 Plus" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفن شاتگان بویا مدل MM1 Plus"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه