نقد و بررسی میکروفن سارامونیک UwMic9 Kit 7

امروز در فروشگاه های اینترنتی قصد معرفی و بررسی میکروفون Saramonic UwMic9 Kit 7 را داریم پس با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی میکروفون Saramonic UwMic9 Kit 7

میکروفون Saramonic UwMic9 Kit 7 برای عملیات بی سیم قابل حمل طراحی شده است و می تواند در محیط های مختلف برای ویدئوهای DSLR ضبط میدانی پخش تلویزیون جمع آوری اخبار الکترونیکی (ENG) مصاحبه های میدانی و موارد دیگر استفاده شود.

این فرستنده یک فرستنده فشرده است که از یک سینت سایزر PLL کنترل شده کریستالی استفاده می کند. مجهز به عملکرد بی صدا و اتصال قفل ورودی میکروفون. توان خروجی RF را می توان بین زیاد متوسط ​​و کم تغییر داد.

سارامونیک UwMic9 RX-XLR9 یک گیرنده بی سیم XLR جمع و جور است. مستقیماً به ورودی میکروفون XLR یک دوربین فیلمبرداری یا ضبط بدون تداخل با سایر لوازم جانبی متصل می شود. کانکتور XLR هم در جهت عقربه های ساعت و هم در خلاف جهت عقربه های ساعت می چرخد.

این گیرنده می تواند با دو باتری AA یا برق DC از طریق جک USB Type-C تغذیه شود. دارای پهنای باند RF سوئیچینگ گسترده صفحه نمایش LCD قابل خواندن جک 3.5 میلی متری هدفون و همگام سازی مادون قرمز بین فرستنده و گیرنده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفن سارامونیک UwMic9 Kit 7" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفن سارامونیک UwMic9 Kit 7"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه