نقد و بررسی میکروفن بی سیم یقه ای سونی Sony UWP-D11

امروز در فروشگاه های اینترنتی قصد معرفی و بررسی میکروفون یقه بی سیم سونی UWP-D11 را داریم. پس با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی میکروفون یقه بی سیم سونی UWP-D11

امروزه بسیاری از محصولات ویدئویی نه تنها در محیط استودیو بلکه در فضای باز و در حال حرکت هستند. یکی از چالش های همیشگی تولیدکنندگان ویدئو ضبط صدای بهینه از بلندگوها است. در مواردی که اسپیکر ثابت است و در فاصله کمی از دوربین است می توانید از میکروفون یقه دار استفاده کنید.

اما زمانی که سوژه شروع به حرکت می کند و فاصله تا دوربین افزایش می یابد باید از میکروفون های بی سیم استفاده کنید. میکروفون بی سیم سونی UWP-D11 یکی از بهترین و حرفه ای ترین میکروفون های بی سیم موجود در بازار است. با استفاده از باند فرکانسی 72 مگاهرتز قابلیت اطمینان و پایداری سیگنال را افزایش می دهد. با استفاده از این پهنای باند می توانید از 16 میکروفون بدون تداخل با محیط استفاده کنید.

کیت میکروفون برگردان بی سیم سونی UWP-D11 شامل فرستنده گیرنده میکروفون برگردان کابل و پایه نصب است.

یقه میکروفون این سیستم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پاسخ فرکانسی میکروفون سونی UWP-D11 از 40 هرتز تا 18 کیلوهرتز طبق گفته سونی است و در عمل این محدوده به طور کامل پوشش داده شده است.

کابل میکروفون یقه ای نیز کیفیت بالایی خواهد داشت و کیفیت خود را در طولانی مدت حفظ می کند. طول سیم از میکروفون نیز کافی است و پنهان کردن آن زیر لباس اسپیکر مشکل ساز می شود. همانطور که از میکروفون های حرفه ای انتظار می رود برای جلوگیری از قطع ارتباط با فرستنده جک میکروفون دارای یک حلقه فلزی است که به فرستنده پیچ شده است.

ساختار فرستنده UTX-B03 از نوع کمری است. بدنه فرستنده تماما فلزی است و با توجه به میزان افت این نوع فرستنده بسیار زیاد است. مقاومت بدنه فلزی و فرستنده بسیار مهم است. فرستنده را با دو باتری قلمی تعویض کنید همچنین می توانید از باتری های قابل شارژ NIMH AA استفاده کنید. با استفاده از پورت USB داخلی فرستنده USB می توان از آداپتور برق برای کارکردن دستگاه و شارژ باتری داخل فرستنده استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفن بی سیم یقه ای سونی Sony UWP-D11" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفن بی سیم یقه ای سونی Sony UWP-D11"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه