نقد و بررسی میکروفن بی سیم رُد Rode Wireless GO

امروز در این سایت به بررسی میکروفون Rode Wireless GO Wireless می پردازیم. پس با ما همراه باشید

معرفی میکروفون بی سیم Rode Wireless GO

Rode Wireless GO کوچکترین میکروفون بی سیم همه در یک جهان است. فرستنده به عنوان یک میکروفون گیره دار یا کوچکترین بسته برای میکروفون پنجگانه RØDE عمل می کند. با استفاده از این سیستم بی سیم می توانید صدای شفافی شبیه تلویزیون را از طریق باند فرکانس دیجیتال 2.4 گیگاهرتز به گیرنده فوق فشرده متصل به دوربین ارسال کنید.

طراحی منحصر به فرد و محفظه میکروفون بی سیم Rode Wireless GO

کیت میکروفون بی سیم Rode Wireless GO شامل یک گیرنده 31 گرمی است که از طریق یک گیره متصل می شود یک خروجی جک 3.5 میلی متری (که از طریق کابل به دوربین ها یا ضبط کننده ها متصل می شود) و یک کفشک دوربین و یک فرستنده 31 گرمی.

در میکروفون و همچنین ورودی جک 3.5 برای اتصال میکروفون های یقه سفید دارای یک باتری لیتیومی 7 ساعته است که از طریق کابل USB Type-A به USB Type-C (که در جعبه موجود است) شارژ می شود و دارای طیف وسیعی از 70 متر با سرعت اتصال بسیار بالا 3 ثانیه قابل استفاده برای تلفن های هوشمند از طریق کابل آداپتور رودخانه SC3 (که باید جداگانه خیس شود)

مزایای میکروفون بی سیم Rode Wireless GO

Rode Wireless GO به عنوان پایه میکروفون یا فرستنده کمربند برای میکروفون ها یا هدفون های Lavalie کار می کند.
با یک میکروفون خازنی چند منظوره می توانید کیفیت صدا را تنظیم کنید.

تمام فرستنده های بی سیم جدید سری 24 گیگاهرتز با رمزگذاری 128 بیتی برای مقاومت در برابر شرایط مختلف (حتی در معرض فعالیت شدید Wi-Fi یا بلوتوث مانند مراکز خرید جلسات هتل ها و غیره) طراحی شده اند.

صدا را از برد 70 متری تشخیص می دهد اما شرایط عملیاتی بهینه در محدوده های کوتاه تر و محیط های پر از امواج فرکانس رادیویی است.
هر دو TX و RX دارای باتری های قابل شارژ هستند که می توانند از طریق USB-C شارژ شوند.

در صورت شارژ کامل تا 7 ساعت کار می کند و می توان از باتری به طور مطلوب استفاده کرد.

بسیار سبک و جمع و جور TX و RX هر کدام تنها 31 گرم وزن دارند.

جفت فرستنده و گیرنده تنها در 3 ثانیه.

حداکثر 8 سیستم در یک مکان قابل استفاده است.

اسمارت (با آداپتور SC3) میکروفون Lavalie و میکروفون هدست HS2 پیشرو در بازار بهترین جفت هایی هستند که می توان با Wireless Go به عنوان یک ست نخی ترکیب کرد. استفاده شده (فروش جداگانه).

مدل سفید آن نیز برای مخفی سازی بهتر در محیط های روشن موجود است.

دامنه حرکت سوارکار در 6 توقف و در محدوده 0 تا 12- دسی بل قابل تغییر است.

و سطح صدای خروجی تا +3 دسی بل است.

قیمت میکروفون بی سیم Rode Wireless GO

میکروفون سواری بی سیم در سراسر جهان با قیمت 199 دلار در دسترس است.
قیمت در ایران بسته به بازار سهام و قیمت فعلی ارز متفاوت است.

Rode Wireless GO گارانتی میکروفون بی سیم

لازم به ذکر است با خرید این میکروفون بی نظیر از تنها فروشگاه های اینترنتی در ایران می توانید گارانتی آن را به همراه فاکتور دریافت کرده و از خدمات پس از فروش استفاده نمایید.

کاربران گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان ما در تنها فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفن بی سیم رُد Rode Wireless GO" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفن بی سیم رُد Rode Wireless GO"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه