نقد و بررسی میکروفن بی سیم رُد GO Compact

امروز در فروشگاه های اینترنتی قصد معرفی و بررسی میکروفون بی سیم GO Compact را داریم. پس با ما همراه باشید

معرفی میکروفون بی سیم ROD GO Compact

میکروفون بی سیم فشرده ROD GO کوچکترین و سازگارترین سیستم میکروفون موجود است. این میکروفون دارای فرستنده و گیرنده می باشد.

لازم به ذکر است که اساسی ترین و مهم ترین ویژگی این میکروفون این است که فرستنده آن شامل یک میکروفون همه جهته و یک گیره می باشد که می توانید از آن برای اتصال میکروفون به لباس خود استفاده کنید و این باعث شده تا کاربران بتوانند مستقیما و مستقیماً از آن استفاده کنند. میکروفون بی سیم ROD GO Compact به عنوان یک میکروفون یقه ای است و هر میکروفون یقه دیگری را با کابل به این میکروفون متصل کنید و از این فرستنده برای بی سیم کردن میکروفون استفاده کنید. سپس فرستنده صدا را به گیرنده نصب شده روی دوربین ارسال می کند.

مزایای میکروفون بی سیم ROD GO Compact

میکروفون قرمز بی سیم دارای باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز است و محدوده ای در حدود 76 متر را پوشش می دهد. شرکت راد در این میکروفون یک کپسول داخلی پیش پلاریزه و کنترل شده با فشار تعبیه کرده است که دارای الگوی قطبی همه جهته بوده و محدوده فرکانسی آن حدود 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز می باشد.

لازم به ذکر است که این میکروفون دارای ورودی استاندارد 3.5 میلی متری TRS نیز می باشد.

فرستنده و گیرنده میکروفون بی سیم ROD GO Compact دارای گیره ای هستند که می توانید از آن برای اتصال میکروفون به مکان های مختلف استفاده کنید. انرژی این میکروفون از یک باتری قابل شارژ داخلی تامین می شود و با یک بار شارژ می توانید تا 7 ساعت از آن استفاده کنید. علاوه بر این برای افزایش زمان کار این میکروفون و استفاده مداوم از آن می توانید از باتری های خارجی استفاده کنید.

یک خروجی 3.5 میلی متری TRS روی گیرنده میکروفون بی سیم Rod نصب شده است که کاربران می توانند از آن برای اتصال آن به دستگاه های ضبط خارجی مانند دوربین یا ضبط صدا استفاده کنند. لازم به ذکر است که یک صفحه نمایش LCD رنگی نیز در این میکروفون تعبیه شده است تا بتوانید تنظیمات را مشاهده کرده و تغییراتی در آن اعمال کنید.

عملکرد میکروفون بی سیم GO Compact

استفاده از میکروفون بی سیم ROD GO Compact بسیار آسان است و نیازی به خواندن اطلاعات این میکروفون نخواهید داشت. کافی است هر دو دستگاه را از طریق کابل USB-C موجود در میکروفون شارژ کنید و پس از یک ساعت می توانید از آنها استفاده کنید.

لازم به ذکر است که معمولاً با این میکروفون از جک های 3.5 میلی متری استفاده می شود و بر روی این جک ها 3 یا 4 اتصال وجود دارد. البته برای این میکروفون به جکی نیاز دارید که حداقل 4 نقطه اتصال داشته باشد و اگر از 3 جک اتصال استفاده کنید میکروفون کار نمی کند.

در مورد کیفیت صدای این میکروفون باید از واحد فرستنده به عنوان میکروفون یقه ای استفاده کرد و کیفیت صدای آن بی نظیر است. زنگ های میکروفون بی سیم ROD GO Compact واضح و طبیعی است و گرما و عمق آن ها به گونه ای است که صدا کاملا طبیعی به نظر می رسد و اصلا شبیه صدای ضبط شده نیست.

پس از اتصال میکروفون یقه ای متوجه خواهید شد که صدا افزایش می یابد اما حالت طبیعی صدای شما کمی کامپیوتری تر به نظر می رسد. در نتیجه باید بگوییم که این صدای بلندتر و خشن بیشتر به دلیل ترکیب میکروفون و آداپتور مربوطه است و ربطی به میکروفون بی سیم GO Compact ندارد.

برد مدار تعبیه شده برای فرستنده کاملا پوشیده شده است. 76 متر فاصله بسیار زیادی است و به دور از اینکه گیرنده بتواند صدای شما را بگیرد اما در تست های ما این اتفاق افتاد و صدا به خوبی ضبط شد. البته باید بگوییم که این تنها زمانی اتفاق می افتد که گیرنده و فرستنده در یک خط مستقیم باشند. هرچه تعداد موانع بین این دو بیشتر باشد احتمال اینکه صدای کاربر با افت کیفیت همراه شود بیشتر می شود.

بدنه میکروفون بی سیم فشرده ROD GO

در کنار این میکروفون به خریداران این میکروفون یک کیف حمل کوچک و نرم ارائه می شود که کاربران می توانند به راحتی این میکروفون را با آن حمل کنند. دو کابل USB-C در بسته وجود دارد که بسیار کاربردی هستند. زیرا می توانید گیرنده و فرستنده را همزمان شارژ کنید.

لازم به ذکر است که دو تکه نوار کوچک در بسته بندی گنجانده شده است که می توانید از آنها برای پوشاندن میکروفون فرستنده استفاده کنید. (البته یکی از آنها زاپاس است). این کسر به راحتی به میکروفون متصل می شود و به خوبی با آن سازگار است اما در صورت ضربه زدن به میکروفون از آن جدا می شوند.

گیرنده و فرستنده میکروفون بی سیم ROD GO Compact از پلاستیک ساخته شده است اما باید بگوییم که هیچ کدام ارزان نیستند و کیفیت ساخت به گونه ای است که حس یک میکروفون با کیفیت را به شما القا می کند. کلیدهای روی آنها نیز نسبتاً بزرگ هستند و با فشار دادن آنها می توانید یک کلیک رضایت بخش را بشنوید.

میکروفن های بی سیم کامپکت ROD GO ابعاد بسیار کوچکی دارند و ویژگی ها و مزایای فراوان آن این میکروفون را بسیار شگفت انگیز کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره می توانید با کارشناسان ما در تنها فروشگاه های اینترنتی در ایران تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفن بی سیم رُد GO Compact" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفن بی سیم رُد GO Compact"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه