نقد و بررسی میکروفن بی سیم بویا مدل WM8 PRO K2

میکروفون بی سیم بویا WM8 PRO K2

مدل میکروفون بی سیم Boya WM8 PRO K2 شامل یک گیرنده بی سیم UHF دو کاناله دو فرستنده بدنه بی سیم دو میکروفون پنج طرفه همه جهت دو گیره میکروفون یک آداپتور روی زمین یک کابل خروجی 1/8 اینچی به XLR یک کابل خروجی 1/8 اینچ تا 1/8 اینچ و جعبه حمل میکروفون بی سیم Boya WM8 K2 می تواند صدا را با دو موضوع به طور همزمان برای مصاحبه جمع آوری اخبار الکترونیکی (ENG) تولید میدانی الکترونیکی (فیلم تجاری و برنامه های آموزشی) ضبط کند.

میکروفون بی سیم بویا WM8 PRO K2

سیستم میکروفون بی سیم Boya WM8 PRO K2 دارای یک صفحه نمایش LCD با استفاده آسان یک باند فرکانس رادیویی سوئیچینگ گسترده تنظیم سنتز شده با PLL و مدار دیجیتال مجهز به 48 کانال UHF قابل انتخاب است و صدایی با کیفیت پخش ارائه می کند. سایر ویژگی ها عبارتند از: حالت های قابل انتخاب استریو و مونو عملکرد بی صدا عملکرد قفل LCD خروجی هدفون گیرنده مانیتور و محدوده عملکرد 300 اینچ.

علاوه بر این میکروفون بی سیم بویا WM8 PRO K2 از باتری های قلمی (به طور جداگانه فروخته می شود) تغذیه می شود که تا 6 ساعت کارکرد مداوم را ارائه می دهد. سیستم پنج طرفه بی سیم دو کاناله BY-WM8 Pro-K2 UHF با همگام سازی بی سیم آسان و انعطاف پذیر بین فرستنده و گیرنده از طریق مادون قرمز ساخته شده است بنابراین شما همیشه یک کانال واضح برای انتقال پیدا خواهید کرد. صفحه منوی LCD کاربرپسند برای پیمایش سریع و آسان است و برای کار سریع واضح و آسان ایده آل است.

شامل یک گیرنده بی سیم دو کاناله UHF دو فرستنده بدنه بی سیم دو میکروفون پنج طرفه همه جانبه دو گیره شیشه جلو و میکروفون یک آداپتور روی زمین تک کابل خروجی 1/8 اینچی به XLR کابل خروجی 1/8 اینچی به 1/8 اینچ و کیف حمل. این سیستم بی سیم می تواند صدا را با دو موضوع به طور همزمان برای مصاحبه جمع آوری اخبار الکترونیکی (ENG) ایجاد زمینه الکترونیکی (برنامه های کاربردی فیلم برنامه های تجاری و آموزشی) ضبط کند.

میکروفون بی سیم بویا WM8 PRO K2

سایر توضیحات میکروفون بویا مدل WM8 K2

ایده آل برای مصاحبه ENG/EFP تولید فیلم. Compander برای صدای با کیفیت و تمیز.
شامل یک گیرنده بی سیم دو کاناله و دو فرستنده. حداکثر 48 کانال UHF قابل انتخاب. پهنای باند انتقال تا 32 مگاهرتز.
حالت استریو و مونو را می توان انتخاب کرد. قابلیت اتصال و ضبط.

همگام سازی بی سیم آسان و انعطاف پذیر بین فرستنده و گیرنده از طریق اتصال مادون قرمز. عملکرد منو کاربر پسند. نمایشگرهای LCD بی صدا و خوانا قابل انتخاب.
طیف وسیع لوازم جانبی سیستم را با اکثر نیازها تطبیق می دهد. قفل پلاگین از تغییر تصادفی تنظیمات جلوگیری می کند.

برای خرید میکروفون بی سیم بویا به صورت حضوری با نماینده کانن تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفن بی سیم بویا مدل WM8 PRO K2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفن بی سیم بویا مدل WM8 PRO K2"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه