نقد و بررسی میکروفن بویا BY-PVM3000S

Boya BY-PVM3000S یک میکروفون ساچمه ای جمع و جور است که دارای طراحی مدولار است و از کپسول های قابل تعویض اختیاری برای به حداکثر رساندن انعطاف پذیری و مقرون به صرفه بودن برای طیف گسترده ای از برنامه های تولید صدا و طراحی صدا پشتیبانی می کند.

کپسول کوتاه BY-PVM3000S دارای زاویه عکس برداری گسترده 70 درجه است که به شما امکان می دهد در مقایسه با میکروفون های BY-PVM3000S (متوسط) و BY-PVM3000L (بلند) از فضا و اشیاء بیشتری عکس بگیرید.

خرید میکروفون بویا BY-PVM3000S

پایه میکروفون دارای یک پیش تقویت کننده یکپارچه مدار کم نویز خروجی XLR متعادل و روش های توان دوگانه: فانتوم برق 24/48 VDC یا باتری قلمی (فروش جداگانه) است که آن را برای استفاده با HDSLR دوربین های فیلم برداری و صدای خاص مناسب می کند. ضبط کننده ها

خرید میکروفون بویا BY-PVM3000S

میکروفون بویا BY-PVM3000S با پاسخ فرکانسی 40 هرتز تا 20 کیلوهرتز و فیلتر پایین گذر 150 هرتز قابل تعویض می تواند همزمان با کنترل مسائل فرکانس پایین مانند نویز پخش کامل صدا را ارائه دهد. کباب پز و شیشه جلوی کف مبله به طور موثر صدای باد را برای ضبط در داخل و خارج از خانه کاهش می دهد.

خرید میکروفون بویا BY-PVM3000S

برای خرید حضوری این محصول با فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفن بویا BY-PVM3000S" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفن بویا BY-PVM3000S"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه