نقد و بررسی میکروفن بویا BY-MM1 pro

میکروفون بویا BY-MM1 pro

چه با دستگاه تلفن همراه یا دوربین عکاسی کنید میکروفون شاتگان فوق فشرده Boya BY-MM1 pro انعطاف پذیری را برای انتخاب میزان صدا و همچنین کیفیت صدا از طریق میکروفون داخلی دستگاه شما ارائه می دهد.

میکروفون BY-MM1 PRO از دو کپسول اولتراکاردیوئید (یکی در هر انتها) و یک سوئیچ 3 موقعیت برای انتخاب جهت از جلو پشت یا هر دو انتها استفاده می کند.

وبلاگ نویسان خبرنگاران تلفن همراه و فیلمبرداران تفنگدار در تمام سطوح تجربه از عملکرد ساده میکروفون بهره خواهند برد. این به هیچ باتری نیاز ندارد زیرا از طریق دستگاه شما با برق کار می کند.

میکروفون Boya BY-MM1 PRO دارای یک کابل سیم پیچی است که به یک فیش TRRS کوچک 3.5 میلی متری برای اتصال میکروفون به تلفن هوشمند تبلت DSLR دوربین فیلمبرداری یا ضبط کننده صوتی قابل حمل متصل است.

و یک پورت هدفون 3.5 میلی متری اختصاصی وجود دارد که امکان نظارت آسان بر سیگنال صوتی را در حالی که خروجی اصلی به دستگاه ضبط شما متصل است می دهد.

پایه شوک قابل جابجایی Rycote مستقیماً به پایه کفش دوربین شما متصل می شود و صدای دوربین و لرزش را کاهش می دهد. برای کاهش صدای باد و فن شیشه های فوم فوم (برای استفاده در فضای داخلی) و کوره ها (برای استفاده در فضای باز) با BY-MM1 PRO عرضه می شوند.

وزن فوق العاده سبک و فوق العاده سبک

میکروفون آلومینیومی بویا BY-MM1 پرو با دوام و جمع و جور تنها 3.3 اینچ طول و تنها 2.4 اونس وزن دارد. این باعث می شود آن را به همراهی بی صدا برای تجهیزات تیراندازی شما تبدیل کنید.

کپسول کندانسور دوتایی

میکروفون Boya BY-MM1 pro مجهز به دو کپسول خازن اولتراکاردیوید (یکی در هر انتهای میکروفون) و یک سوئیچ 3 موقعیت است که به شما امکان می دهد بین سه حالت جهتی برای میکروفون صدای جلو و پشت آن Delay انتخاب کنید. تمرکز یا هر دو

خروجی اصلی و هدفون

میکروفون شاتگان بویا BY-MM1 pro دارای دو خروجی 3.5 میلی متری است – یک خروجی اصلی TRRS روی یک کابل سیم پیچ متصل برای اتصال به دستگاه ضبط شما و یک خروجی هدفون TRS برای نظارت راحت بر سیگنال دریافتی یا پخش از برنامه های سازگار.

بدون باتری

از آنجایی که میکروفون از طریق دستگاه ضبط با برق متصل می شود نیازی به باتری یا شارژ ندارد.

لوازم جانبی عرضه شده

پایه شوک قابل جابجایی Rycote Lyre مستقیماً به پایه دوربین متصل می شود و به طور موثر از انتقال لرزش به میکروفون جلوگیری می کند. جلو مبله برای به حداقل رساندن صدای ناخواسته باد هنگام عکاسی در فضای باز ایده آل است در حالی که جلوی صاف هنگام کار در داخل خانه ترجیح داده می شود.

جعبه میکروفون بویا BY-MM1 pro

Rycote Lyre Shockmount
کیسه زیپی
1 سال گارانتی محدود
راهنمای کاربر

برای خرید حضوری میکروفون حرفه ای بویا BY-MM1 با فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفن بویا BY-MM1 pro" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفن بویا BY-MM1 pro"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه