نقد و بررسی میکروفن بویا BY-DM200

میکروفون Boya BY-DM200 یک میکروفون کوچک و جمع و جور iOS است که برای ارائه صدای بهتر برای انواع برنامه های صوتی و تصویری از جمله vlog ویدیوهای یوتیوب مصاحبه ها ضبط های صوتی و غیره طراحی شده است.

خرید میکروفون بویا BY-DM200

میکروفون پلاگین Boya BY-DM200 با استفاده آسان از دو کپسول خازنی که مستقیماً از تلفن یا رایانه لوحی شما تغذیه می شود استفاده می کند و یک الگوی کاردیوئید ارائه می دهد. این مدل ضبط مونو را مستقیماً در جلوی کپسول بر روی منبع صدا متمرکز می کند و صدای ناخواسته پس زمینه را کاهش می دهد.

این میکروفون همچنین دارای یک مبدل دیجیتال داخلی است که قادر به ضبط با وضوح چشمگیر 24 بیت/96 کیلوهرتز از طریق ورودی لایتنینگ دستگاه است. یک شیشه جلو فوم برای استفاده در محیط داخلی و یک شیشه با روکش مو برای استفاده در فضای باز گنجانده شده است که به شما امکان می دهد صدا را در مکان های مختلف با صدای باد کمتری که حواس شما را پرت می کند عکس بگیرید و ضبط کنید.

خرید میکروفون بویا BY-DM200

ویژگی های کلیدی میکروفون بویا BY-DM200

میکروفون فشرده برای گوشی هوشمند یا تبلت iOS
الگوی دستگیره کاردیوئید برای سر و صدای کمتر
مبدل صوتی به دیجیتال 24 بیتی / 96 کیلوهرتز
شامل فوم و شیشه جلو چرم

برای خرید حضوری این محصول به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفن بویا BY-DM200" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفن بویا BY-DM200"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه