نقد و بررسی میکروفن بویا مدل BY-M2D

دو نفر یک گوشی هوشمند صدای واضح – بدون مشکل: میکروفون بویا BY-M2D یک سیستم میکروفون دوگانه است که به شما امکان می دهد دو شرکت کننده را برای مصاحبه های دوربین داشته باشید که مستقیماً روی دستگاه های iOS سازگار ضبط شده باشند هر دو کپسول به اندازه کافی شل به کابل لایتنینگ وصل می شوند تا به راحتی به راحتی انجام شوند. استعداد را در مقابل دوربین قرار دهید.

خرید میکروفون بویا مدل BY-M2D

به سادگی میکروفون ها را به کابل ارائه شده وصل کنید و کابل را به دستگاه iOS سازگار خود وصل کنید.

خود میکروفون ها همه جهته هستند و به استعدادها آزادی عمل می دهند. یک کیف حمل دو شیشه جلو فوم دو گیره برچسب و یک کابل آداپتور لایتنینگ موجود است. هنگامی که به آن نیاز دارید کابل از میکروفون جدا می شود و یک آداپتور 3.5 میلی متری TRS به Lightning برای دستگاه های سازگار مورد علاقه تان به شما می دهد.

خرید میکروفون بویا مدل BY-M2D

میکروفون بویا مدل BY-M2D کاربری آسانی دارد

کابل 19.7 اینچی فضای کافی برای قرار گرفتن دو نفر در داخل دوربین را فراهم می کند. شیشه جلو اتومبیل شامل شما می شود و مصاحبه کننده شما چسب را انتخاب نمی کند. این بسته شامل شیشه جلو فوم گیره یقه و کیف حمل می باشد.

جهت گیری جامع

این میکروفون های خازنی الکتریکی یک الگوی قطبی همه جهت بخشنده ارائه می دهند که صدا را از اطراف میکروفون دریافت می کند و حتی اگر کمی از کپسول فاصله بگیرید سطح ثابت تری به شما می دهد. میکروفون فرکانس نمونه برداری 44.1 / 48 کیلوهرتز را با نرخ 16 یا 24 بیت انتخاب می کند که کیفیت بالایی در نظر گرفته می شود.

برای خرید حضوری این محصول به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفن بویا مدل BY-M2D" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفن بویا مدل BY-M2D"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه