نقد و بررسی میکروفن استودیویی ماونو Maono AU-A04H

میکروفون استودیویی Maono AU-A04H

میکروفون استودیو Maono AU-A04H: میکروفون استودیو هدفون USB با فرکانس 192 کیلوهرتز / 24 بیت قابل تنظیم، سازگار با مک و ویندوز، یوتیوب، بازی، پخش زنده، پخش صدا.

تجهیزات میکروفون استودیو Maono AU-A04H: درایورهای انحصاری دیافراگم بزرگ 50 میلی متری و پاسخ باس عمیق و دقیق گوش شما را خوشحال می کند. فناوری منحصربفرد کاهش نویز فعال به شما این امکان را می دهد که بر آنچه می خواهید بشنوید تمرکز کنید. تاشو، انعطاف پذیر و طراحی شده با توجه به بافت پوست، بادوام و بسیار راحت! علاوه بر این، میکروفون استودیو Mauno یک آداپتور دیگر (شاخه 3.5 میلی‌متری تا 6.35 میلی‌متری) ارائه می‌کند که می‌توانید آن را به یک میکسر متصل کنید تا نیازهای بیشتری را برآورده کند!

ویژگی های میکروفون استودیو Maono AU-A04H

میکروفون استودیو Maono AU-A04H: این میکروفون خازنی با چیپست صوتی حرفه ای طراحی شده است که به شما امکان می دهد یک میکروفون USB با نرخ نمونه برداری بالا داشته باشید.

نرخ نمونه برداری: 192 کیلوهرتز / 24 بیت !!! پاسخ فرکانس صاف و مسطح 30 هرتز تا 16 کیلوهرتز – پاسخ فرکانس وسیع برای آواز خواندن، گفتار و صداها عالی است، با عملکرد بازتولید صدای عالی، میکروفون با کیفیت بالا بازتولید صدای عالی اینترنت شما را تضمین می کند.

PLUG and PLAY: میکروفون دارای یک پورت داده USB 2.0 است که به راحتی به رایانه و سیستم عامل لینوکس شما متصل می شود و نیازی به درایور اضافی یا کارت صدای خارجی ندارد. کابل USB دو محافظ تداخل را کاهش می دهد. این باعث می‌شود صدای شما در پادکست، پخش زنده، تماس ویدیویی یا سایر انواع ضبط راحت باشد.

مبدل خازن الکتریک 16 میلی متری و حلقه مغناطیسی: با مبدل خازن الکتریک 16 میلی متری، میکروفون USB می تواند باس قوی به شما بدهد. این میکروفون خازنی حرفه ای صدایی واضح و شفاف می گیرد. حلقه مغناطیسی کابل میکروفون USB دارای عملکرد ضد تداخل قوی است که باعث می شود احساس بهتری داشته باشید.

لیست بسته بندی و گارانتی: هدست سیمی + میکروفون خازنی + پایه قیچی قابل تنظیم + پایه ضربه گیر فلزی + فیلتر پاپ آپ + شیشه جلوی میکروفون + براکت پایه میز + کابل USB-B به USB-A + آداپتور 3.5 میلی متری تا 6.35 میلی متری میلی متر. محصولات MAONO 12 ماه ضمانت فروشگاه های اینترنتی را ارائه می‌کنند تا تجربه خرید بهتری داشته باشید!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفن استودیویی ماونو Maono AU-A04H" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفن استودیویی ماونو Maono AU-A04H"، کلیک کنید.