نقد و بررسی ميکروفن بويا BY-WM4 PRO-RXD

میکروفون Buya BY-WM4 PRO-RXD

میکروفون Buya BY-WM4 PRO-RXD یک گیرنده دو کاناله و بخشی از سیستم میکروفون بی سیم دیجیتال BY-WM4 PRO است که به عنوان یک جزء جداگانه برای گسترش تنظیمات موجود یا به عنوان یک گیرنده یدکی موجود در دسترس است و از Lightning استفاده می کند. رابط برای سازگاری plug-and-play با iPhone و iPad مجهز به پورت های لایتنینگ.

میکروفون بویا BY-WM4 PRO-RXD یک سیستم میکروفون بی سیم لوکس پایین رده است که راه حلی با کاربری آسان و مقرون به صرفه را ارائه می دهد. این سیستم کیفیت صدای پیشرفته‌تری را از طریق میکروفون داخلی دوربین‌ها و دستگاه‌های تلفن همراه ارائه می‌کند تا از گفتار واضح و قابل فهم برای روزنامه‌نگاران، سازندگان YouTube/Instagram، شخصیت‌های TikTok، وبلاگ‌نویسان و غیره اطمینان حاصل کند.

میکروفون بسیار فشرده و دو کاناله Buya BY-WM4 PRO-RXD به طور همزمان با دو فرستنده TX4 PRO (فروش جداگانه) کار می کند و حداکثر محدوده دید 200 اینچ و سوئیچ مونو/استریو را ارائه می دهد.

به پورت لایتنینگ آیفون یا دستگاه تلفن همراه سازگار شما متصل می شود که آن را نیز تغذیه می کند. یک جک 3.5 میلی متری بر روی گیرنده به شما این امکان را می دهد که هدف مشاهده را در حین کار بر روی مجموعه متصل کنید. می توانید سیستم را با افزودن یک گیرنده و فرستنده اضافی گسترش دهید و تا چهار کانال میکروفون را در همان مکان اجرا کنید.

میکروفون دو کانال رسیور سوپر کنتاکت BY-WM4 PRO-RXD Buya

گیرنده فوق سبک مستقیماً به پورت لایتنینگ آیفون یا دستگاه iOS شما متصل می شود.
صدای ورودی گیرنده را می توان با توجه به بلندگوها در سطوح مختلف صدا تنظیم کرد.
این گیرنده از جک 3.5 میلی متری هدفون برای مانیتورینگ استفاده می کند.

این گیرنده دو کاناله می تواند به طور همزمان با دو فرستنده بی سیم TX4 PRO (به طور جداگانه فروخته می شود) کار کند و به شما امکان می دهد با میکروفون های جداگانه از دو نفر در یک صحنه عکس بگیرید و هر کدام دو نفر را در آیفون ضبط کنید.
حداکثر 8 سیستم می توانند به طور همزمان در یک مکان کار کنند، اما هر سیستم باید حداقل 16.5 اینچ از هم فاصله داشته باشد تا از تداخل جلوگیری شود.

برای خرید حضوری میکروفون بویا BY-WM4 PRO-RXD با فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ميکروفن بويا BY-WM4 PRO-RXD" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ميکروفن بويا BY-WM4 PRO-RXD"، کلیک کنید.